برادر شهید حمیدرضا الداغی در واکنش به اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های آسیا به شهید باغیرت سبزوار گفت: مادرم با این هدیه روحیه گرفت.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۳۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری استان خراسام رضوی از سبزوار، عصر روز گذشته، تیم فوتسال ایران در دیدار پایانی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برتری ۴ بر یک در مصاف با تیم تایلند برای سیزدهمین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۴ شد و ساعتی بعد وحید شمسایی، قهرمانی آسیا را به شهید غیرت اهدا کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان امروز در ویدئویی که در فضای مجازی هم خبرساز شد قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های آسیا را به خانواده شهید غیرت اهدا کرد.

احسان الداغی در واکنش به اهدای قهرمانی آسیا به شهید حمیدرضا الداغی در گفت وگو با فاطمه قاسمی خبرنگار بسیج، گفت: از طرف خودم و خانواده‌ام از وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال که به اخلاق ورزشی معروف است، تشکر می‌کنم. من و خانواده‌ام واقعا خوشحال شدیم و مطمئن هستم که روح برادر شهیدم شاد شد، چون شهید الداغی هم ورزشکار بود.

برادر شهید ادامه داد: در یک سال گذشته هر وقت که گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، مادرم روحیه می‌گرفت و خیلی خوشحال می‌شد. حالا هم مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال آسیا به برادر شهیدم بسیار شاد شد و روحیه گرفت.

وی اضافه کرد: چون حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. افتخار و تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که برادرم را  یادآوری کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

گفتنی است؛
شهید حمیدرضا الداغی ۸ اردیبهشت سال گذشته هنگامی که اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده بودند برای دفاع از ناموس با آن‌ها درگیر شد و بر اثر اصابت ضربات چاقو به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها