به مناسبت هفته کار و کارگری، فرماندهان و بسیجیان حوزه بسیج کارگران و کارخانجات حضرت امام خمینی (ره) با امام جمعه شهرستان بافق دیدار کردند .
کد خبر: ۹۵۹۴۹۳۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ نهم اردیبهشت به مناسبت هفته کار و بسیج کارگری، سرهنگ پاسدار"محسن نصیری" فرمانده ناحیه بافق و حجت الاسلام والمسلمین"حسین زارع" مسئول نمایندگی، ولی فقیه به همراه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در معیت جمعی از جامعه بسیج کارگری و کارخانجات #حوزه_مقاومت_حضرت_امام_خمینی (ره) با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین"سیدعباس حسینی" امام جمعه دیدار و گفتگو نمودند.
امام جمعه بافق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵ هزار شهدای کارگر با اشاره به سخن علما و بزرگان اظهار داشت: اگر شخصی بخواهد در وادی سیر و سلوک پیشرفت کند؛ تا زمانی که اذن حضرت زهرا (س) نباشد، نمی‌تواند قدمی بردارد.

وی با یاد از انتخاب سربند《یازهرا》توسط شهدا خاطرنشان کرد: بدانید رمز یازهرا یعنی اجازه حضرت برای شهادت؛ لذا پله اول برای رسیدن به مقامات شهادت و سعادت، شرط آن اذن حضرت زهرا (س) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: می‌طلبد، بسیجیان عزیز در هر عرصه و قشری که هستند این ارتباط را با حضرت زهرا برقرار کنند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار