خبرهای داغ:
به منظور بالا بردن روحیه و توان رزم و اطلاعات رزمی برنامه اردوی عقیدتی،تفریحی و ورزشی گروه صادقین همراه با برنامه های فرهنگی شاد و مفرح با حضور رزمندگان وبسیجیان گردان ۱۱۲ امام حسین (علیه السلام) در روستای شهید بخش پادنا شهرستان سمیرم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۸۵۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، رزمندگان وبسیجیان گردان ۱۱۲ حضرت امام حسین(علیه السلام) همراه با برنامه های فرهنگی شاد و مفرح در اردوی عقیدتی، تفریحی وورزشی در روستای شهید بخش پادنا شهرستان سمیرم شرکت نمودند.

فرمانده گردان ۱۱۲امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبرگفت: در این اردو برنامه های عقیدتی از جمله حضور رزمندگان گردان برمزار شهدای روستای شهید، قرائت دعای کمیل در مسجد روستا و...، دیگر برنامه های تفریحی و ورزشی شامل پیاده روی در دامنه های کوه دنا نیز گنجانده شده بود.

فرمانده گردان در ادامه افزود: این قبیل اردوها برای افزایش روحیه معنوی، آمادگی جسمانی و شادابی و همدلی هرچه بیشتر نیروهای گردان موثر می باشد، برگزاری مشق مطهر در مدارس، همایش مطهر با عنوان عترت و ولایت، اجرای زنگ قرآن و ولایت با محوریت فلسطین، تبیین دستاوردهای انقلاب و جایگاه فرهنگیان، تجلیل از بسیجیان نمونه، و اجرای برنامه فریاد مطهر با بهره‌گیری از اندیشه‌های شهید مطهری از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این اردوی فرهنگی تفریحی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار