خبرهای داغ:
به همت گردانهای امام حسین (علیه السلام) انجام شد:
به منظور بالا بردن توان رزم و آمادگی رزمی برنامه کوه پیمایی همراه با برنامه های فرهنگی با حضور بسیجیان و پایوران گردانهای امام حسین (علیه السلام) در اطراف استان اصفهان انجام شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۸۵۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، برنامه کوه پیمایی همراه با برنامه های فرهنگی با حضور بسیجیان و پایوران گردانهای امام حسین (علیه السلام) به منظور بالا بردن توان رزم و آمادگی رزمی در اطراف استان اصفهان انجام شد.

فرمانده گردان۱۱۴ امام حسین(علیه السلام) در جریان این برنامه  گفتند با توجه به طبیعت زیبای شهرستان و به منظور بالا بردن روحیه و معنویت و امادگی جسمانی پایوران و حتی بسیجیان  این گردان به صورت هفتگی و ماهانه با برگزاری برنامه های متنوع نظیر راهپیمایی و کوه پیمایی و برگزاری مسابقات ورزشی متنوع و دیگر برنامه های فرهنگی در طول سال مانند فوتسال و والیبال وغیره نقش خوبی در جهت حفظ آمادگی و ایجاد نشاط جسمی  و همچنین جذب بسیجیان از این طریق به  عمل می آید.

این فرمانده گردان افزود: جهت بالا بردن آمادگی  و توان جسمانی پایوران برنامه کوهپیمایی و راه پیمایی گردان ۱۱۴ امام حسین(علیه السلام) شهرستان دهاقان در حومه ارتفاعات کوه اردسته مشرف به پارک اردسته که از طبیعت بسیار زیبایی در این فصل برخوردار است  برگزار گردید.

فرمانده گردان122 امام حسین(علیه السلام) در جریان برنامه  با استناد به صحبت های رهبر معظم انقلاب مبنی بر ورزش و آمادگی جسمانی گفت: این گردان به صورت هفتگی و ماهانه با برگزاری برنامه های متنوع نظیر دوچرخه سواری و راهپیمایی و کوهگشت  و برگزاری بازی های  فوتسال و والیبال نقش خوبی در جهت حفظ آمادگی و ایجاد نشاط جسمی و روحی ایفا می نماید.

وی در ادامه افزود: امسال نیز بنا داریم برنامه های آمادگی جسمانی را در جهت تقویت توان رزمی گردان با همکاری نیروهای بسیجی به جد دنبال نموده واز تمام ظرفیت های شهرستان در این خصوص استفاده به عمل آوریم، جهت بالا بردن توان رزم و آمادگی رزمی این گردان برنامه ورزشی و رزمی کوه پیمایی را با حضور پایوران وتعدادی از بسیجیان گردان در کوههای اطراف شهرستان انجام دادیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار