خبرهای داغ:
به مناسبت سلسله دیدار و سرکشی از گردانها، فرمانده لشکر۱۴امام حسین (علیه السلام) با حضور در پارک شهدای گمنام شهرداری و قرائت فاتحه همراه با تعدادی از اعضای شورای لشکر از گردان ۱۱۸امام حسین (علیه السلام) شهرستان اردستان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۹۴۸۴۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر مقدس ۱۴امام حسین( علیه السلام)  سردار محمد هاشمی پور فرمانده لشکر  ضمن بازدید از گردان ۱۱۸امام حسین (علیه السلام) شهرستان اردستان  با حضور در پارک شهدای گمنام شهرداری اردستان  نسبت به مقام شامخ شهدای گمنام قرائت فاتحه و  ادای احترام و مزار این شهدای گرانقدر  را عطر افشانی و گلباران  نمودند.

فرمانده گردان ۱۱۸امام حسین (علیه السلام) شهرستان اردستان نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز تاسیس سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی  از حضور سردار هاشمی پور در گردان و جمع رزمندگان گردان  تقدیر و تشکر نمود.

سردار هاشمی پور در حاشیه  بازدید از گردان ،از تعمیرات و ساخت سازی که در گردان انجام شده بود از فرماندهی و پرسنل گردان  تقدیر و تشکر و ابراز خرسندی نمود.

در پایان نیز سردار هاشمی پور  از فرماندهی و پرسنل گردان  خواست تا باتلاش و همت فراوان برنامه‌های ابلاغی  در سال جدید را جهت پیشبرد اهداف  و آرمانهای انقلاب اسلامی  به سرانجام برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار