رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گناباد از اقدامات اخیر پلیس در اجرای طرح نور تقدیر کرده و بر همگانی بودن امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۹۴۸۳۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد؛ حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب با اشاره به حمایت مردم از اجرای طرح نور اظهار کرد: اجرایی‌شدن طرح نور با تلاش نیروهای انتظامی پیامدهای خوبی را به دنبال داشته که جا دارد از اقدامات صورت‌گرفته این نیروی خدوم و همچنین فعالیت‌های مطلوب طلایه‌داران ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گناباد تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: حجاب یک واجب شرعی و امری قانونی است که در قانون اساسی کشورمان نیز آمده و همه مردم و مسئولان در اجرا و نهادینه‌سازی آن وظیفه دارند.

صادقی نسب تصریح کرد: پذیرفته نیست که عده‌ای قلیل بخواهند با بی‌حجابی خود در سطح شهرستان، چهره گناباد را تغییر دهند و این موضوع برای عموم مردم شهیدپرور شهرستان غیرقابل‌تحمل است.

وی ادامه داد: از دستگاه محترم قضایی و انتظامی می‌خواهیم تا با افرادی که در منکرات پیش‌گام هستند و یا در پوشش و حجاب خود از مواردی غیر از عرف و حد اسلامی استفاده می‌کنند، برخورد شود.

امام‌جمعه گناباد ذکر کرد: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث ایجاد امنیت، آرامش، برپایی و ترویج خوبی‌ها در جامعه است. باید تذکر لسانی و نهی از منکرات در جامعه همگانی و به‌صورت گروهی صورت گیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار