خبرهای داغ:
سردار فداء فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
سردار فدا در جمع جامعه دانشگاهی به مناسبت تکریم و معارفه مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی، دانشجویان، اساتید و نخبگان پیشگام و پیشقدم در مقابل تهاجم فرهنگی. اقدامات جنگ نرم دشمن، هدایت کننده، هم افزا و امید آفرین در جامعه می باشند.
کد خبر: ۹۵۹۴۷۶۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه، سردار مجتبی فداء فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در جمع مسئولین دفاتر، فرمانده حوزه و پایگاههای بسیج دانشجویی و دانشجویان بسیجی که به مناسبت تکریم و معارفه فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی حضور داشتند ضمن گرامیداشت 5 اردیبهشت سالروز شکست آمریکایی ها در طبس که در راستای آزاد کردن گروگانهای آمریکایی خواست انجام دهد عنوان کردند که وقوع انقلاب اسلامی ظرفیت شکست و آغاز عقب نشینی های پی در پی آمریکایی ها را در منطقه فراهم کرده است .

ایشان همچنین در ادامه صحبت های خود ضمن تبریک به مناسبت عملیات بزرگ وعده صادق این نکته را یادآوری نمودند که خون شهید زاهدی اگر از خون حاج قاسم بیشتر نباشد کمتر نیست. خون شهید زاهدی این برکت را فراهم کردکه بعد از قریب به 80 سال رژیم غاصب صهیونیستی را مورد حمله واصابت موشک های خود قرار دهیم.

سردار فداء در ادامه گفت: این پیشرفت این توانمندی و این قابلیت مدیون مراکز آموزش عالی، اساتید،نخبگان و بزرگانی هست که در دانشگاهها مختلف سراسرکشورایستادگی، مقاومت،توانمندی، استقلال، عظمت و بزرگی مردم ایران را قدر دانستند و در این صحنه حاضر شدند.

حضرت آقا می فرمایند دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نمازمردم قضا خواهد شد. از اول انقلاب ظرفیت های دانشجو در امید آفرینی، دفاع از نظام، پیشرفت های علمی، پیشگام در حرکات و اقدامات عالیمثل جنگ، دفاع در کردستان، مبارزه با تجزیه طلبی، مقابله با توطئه گروهک ها پیشگامی و پیشقدمی در مقابل تهاجم فرهنگی و اقدامات جنگ نرم دشمن  هدایت کننده و هم افزاو امید آفرین و شادی و نشاط در جامعه جنبش های دانشجویی و ظرفیت های دانشجویی است.

کسانیکه جرأت و جسارت را در دوره های مختلف کشور در دل جامعه تزریق کردند. آخرین مرحله آن هم در دوران کرونا بود. زمانیکه همه در بهت وحیرت بودند اعم از تبلیغات و شرایط فضای مجازی و رسانه های خارجی در کشور ایجاد کرده بودند ما به خودمان اتکا کرده واز مابقی کشورها و افراد هم تقلید نکردیم. دانشجو اولین گروهی بود که آمد و در غالب خودکفایی تولید مواد ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده معابر کارکرد.

کسانیکه بدون ترس و واهمه از مرگ و گرفتاری کرونا آمدند و در کنار کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانیقرار گرفتند. در شرایطی که بستگان فوتی کرونا پیکر را می گذاشتند و می رفتند دانشجو بسیجی داریم که بیش از 1470 نفر فوتی های کرونا را غسل و کفن کردند و به ختک سپردند.

امروز هم در جامعه نیاز به این حضور و مشارکت بالاخص با توجه به شعار سال که مشارکت مردم هست را داریم سرمدار و پرچمدار این حرکت باید دانشجویان باشند با توجه به این بیان حضرت آقا که فرمودند افسران جنگ نرم و نیروهای سرپنجه این اقدام دانشجویان هستند.

یکی دیگر از ظرفیت هایی که می تواندامید را در جامعه افزایش دهد همین حرکت های جهادی خدمت رسانی و محرومیت زدایی است که می تواندامید را دردل مناطق کم برخوردار و محروم جامعه افزایش دهد که انتظارمان از روسای دانشگاهها و دانشجویان این است که این ظرفیت ها را فراهم کنند.

ایشان باردیگر ضمن تشکر از جامعه دانشگاهی، اساتید ، نخبگان و دانشجویان که با تلاشهای آنان باعث شد امروز جمهوری اسلامی ایران بتواند یکی از اعضای باشگاه هسته ای دنیارا که رژیم صهیونیستی است با اقتدار و عظمت در کنار تجهیزات و حمایت های لایه های پدافندی غربی که تعهد داده اند این کشور را حمایت و حفظ کند به هم بریزد این چیزی نیست جز اراده، ایمان و ایستادگی جوانان این مرز و بوم.

ایشان  در ادامه صحبت های خود یکی از اصولی ترین وظایف و امور داشجویان را تبیین بیان کردند. تبیین دستاوردهای انقلاب، عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق.

تبیین جرم وجنایات این رژیم غاصب که بعد از گذشت حدود 7 ماه همچنیان به کشت و کشتار، تخریب اماکن، بیمارستان و ... دست می زند.

در پایان ایشان ضمن تشکر از دوران مسئولیتی برادر انوری در مسند مسئولیت فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی  برای برادر یادگاری مسئول جدید این ناحیه آرزوی موفقیت نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار