خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی سبحان از خدمت رسانی دانشجویان بسیجی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی و عمرانی به مردم روستای چورت بخش چهاردانگه استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۴۷۴۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سید محمود جعفری گفت: در این اردوی جهادی، ۴۰ نفر از دانشجویان جهادی با حضور در روستای چورت مازندران به مردم خدمت رسانی کردند.
وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی انجام شده اظهار کرد: حضور در مدارس ابتدایی و متوسطه اول و بیان مطالب آموزشی و انگیزشی، آموزش قرآن کریم، بازی های خلاقانه با کودکان و همخوانی از جمله فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در این اردو بود.
مسئول گروه جهادی سبحان بیان کرد: در عرصه عمرانی مرمت جاده روستا، تعمیر و دیوارکشی منازل، بهسازی جداول و انجام کارهای عام المنفعه در این روستا توسط بسیجیان جهادگر بسیج دانشجویی قم از سوم تا هفتم اردیبهشت در روستای چورت مازندران انجام شد.

انتهای پیام/

دانشجویان بسیجی دانشکدگان فارابی قم در چورت مازندران خدمت رسانی کردنددانشجویان بسیجی دانشکدگان فارابی قم در چورت مازندران خدمت رسانی کردنددانشجویان بسیجی دانشکدگان فارابی قم در چورت مازندران خدمت رسانی کردنددانشجویان بسیجی دانشکدگان فارابی قم در چورت مازندران خدمت رسانی کردنددانشجویان بسیجی دانشکدگان فارابی قم در چورت مازندران خدمت رسانی کردنددانشجویان بسیجی دانشکدگان فارابی قم در چورت مازندران خدمت رسانی کردنددانشجویان بسیجی دانشکدگان فارابی قم در چورت مازندران خدمت رسانی کردنددانشجویان بسیجی دانشکدگان فارابی قم در چورت مازندران خدمت رسانی کردند

ارسال نظرات
آخرین اخبار