زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)به همراه فرمانده تیپ ۳۶ سپاه استان از مناطق مرزی رزمندگان تیپ ۳۶ مستقر در مناطق مرزی شهرستان سردشت سرکشی و بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۵۹۴۷۳۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸

بازدید فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از پایگاه‌های مرزی سردشت+تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)به همراه سردار محمدرضا عباسی؛ فرمانده تیپ ۳۶ سپاه استان از مناطق مرزی رزمندگان تیپ ۳۶  مستقر در مناطق مرزی شهرستان سردشت سرکشی و بازدید به عمل آوردند.

 

سردار کرمی از عملکرد شایسته و تلاش مخلصانه رزمندگان تیپ 36 انصارالمهدی ( عجل الله تعالی فرجه الشریف)که در این شرایط سخت مشغول نگهبانی از مرزهای جمهوری اسلامی هستند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

وی  از نزدیک در جریان مسائل امنیتی منطقه قرار گرفته و در راستای بهبود اوضاع و پیشبرد ماموریت یگانهای رزم مستقر در منطقه راهنماییهای لازم را ارائه کرد.

 

فرمانده سپاه استان زنجان در بازدید از پایگاههای مرزی سردشت گفت: ایمان به خدا قدرتمندترین سلاح ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

سردار کرمی خاطر نشان کرد: پاسداران این مرز و بوم به دشمن اثبات کرده‌اند که نبرد در عرصه نظامی با نبرد در میز مذاکره متفاوت است و نبرد نظامی جای انفعال نیست.

 

در پایان این بازدید سردار عباسی فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی ( عج) ضمن تقدیر و تشکر از حضور صمیمی فرمانده سپاه استان زنجان در بین رزمندگان غیور تیپ گزارشی از آخرین وضعیت تیپ خدمت سردار کرمی ارائه نمود.

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار