فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه سلامت دینی، فکری و اعتقادی کارکنان را دنبال می‌کند چرا که اگر یک نفر در جامعه یا مجموعه دچار ضعف اعتقادی شود فقط به خود آسیب نمی‌رساند بلکه ضربات جبران‌ناپذیری بر پیکر جامعه ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۹۵۹۴۶۸۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، سرهنگ محمد حسن مقدم در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: مصادیق این امر در تمام طول تاریخ تشیع و انقلاب اسلامی بسیار است و سپاه پاسداران متولی همیشگی احیاگر تفکرات شهید مطهری می باشد.

وی با بیان اینکه آثار استاد مطهری شامل ۱۲۴ کتاب در ۱۲ بخش در زمینه‌های متعدد است، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند همه ما شاگرد شهید مطهری است و ایشان تأکید کردند به اهمیت آثار با ارزش این شهید بزرگوار و تفکرات ایشان که لازم است همه افراد با آن آشنا شوند.

اجرای 23 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در خلیل آباد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد از اجرای 23 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسینعلی کاردان بیان کرد: با توجه به اهمیت امر تعلیم و تربیت، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و هفته معلم، در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز هفته‌ای به نام عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه 23 عنوان برنامه در سطح شهرستان خلیل آباد برای هفته عقیدتی سیاسی پیش‌بینی شده است، ادامه داد: نخستین برنامه کوهپیمایی ویژه کارکنان سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به صورت شهرستانی می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد اذعان داشت: غباروبی مزار شهدا،  مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

وی مطرح کرد: برپایی نمایشگاه کتب شهید مطهری، برگزاری میقات الصالحین،دیدار با خانواده شهدای روحانی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه شهرستان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار