مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی نشستی با سخنرانی حجت الاسلام هاشمی به همت بسیجیان پایگاه محدثه در منزل یکی از خواهران بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۶۴۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ سخنران بر مسئله باور و عقیده تأکید بسیار نمود و افزود: مسلمان کسی است که عقیده به وجود خداوندو ایمان به خدا (توحید)، نبوت، امامت و ولایت و معاد داشته باشد. انسان معتقد تسلیم خداوند و فرستادگان او می‌باشد.

وی ادامه داد: عقیده و باور در وجود انسان همانند ریشه برای درخت است همان‌طور که هر چه درخت ریشه قوی تری همچون درخت خرما داشته باشد بهتر می‌تواند در مقابل طوفان ایستادگی کند کسی هم که اعتقاد و باور عمیق‌تری نسبت به احکام و دستورات الهی داشته باشدبهتر و راحت‌تر می‌تواند خود را از گناه و فساد حفظ کند.

حجت‌الاسلام هاشمی تصریح کرد: در واقع خودنگهداری بهتری دارد و شرایط ومحیط‌های مختلف نمی‌تواند او را سست کند و خود را تغییر دهد. همچون شهید عباس بابایی که در مرکز فساد یعنی آمریکا زمانی که در پایان تحصیل دانشگاهی خود برای امتحان دادن رفته بود. زمانی که اذان شد همان جا به خواندن نماز اول وقت پرداخت.

وی گفت: اصل و هدف هر مربی از والدین گرفته تا معلم و حتی استاد دانشگاه و روحانی باید کار بر ریشه دار کردن اعتقادات و باور‌های درست افراد باشد.

در پایان از حجت‌الاسلام هاشمی مربی عقیدتی با هدیه‌ای تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار