در نشست مشترک مدیر کل آموزش و پرورش استان و معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان صورت گرفت:
با حضور بروشکی و سردار فقیری نشست هم‌اندیشی بمنظور برنامه ریزی و تمهید مقدمات لازم در راستای برگزاری برنامه‌های مشترک آموزش و پرورش و مجموعه سپاه پاسداران در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۶۲۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، بروشکی در این نشست ضمن قدردانی از همه تلاش‌ها و کوشش‌های صورت گرفته برای انجام بهینه و مطلوب برنامه‌های مختلف و مشترک بین مجموعه سپاه پاسداران و آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: آنچه در جامعه باید به نحو شایسته‌ای فرهنگ سازی شود ، حرمت گذاری و تکریم از جایگاه علم و ادب و معرفت است.

وی افزود: نقش و جایگاه معلم در تربیت و پرورش انسان بر هیچکس پوشیده نیست و همگان به نوعی مدیون قشر عظیم فرهنگی هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: شهید مطهری چهره علمی و سیاسی و اجتماعی بود که مقبولیت خاصی در زمان خود در بین مردم داشت، وی معلمی بود که به درستی در مسیر اعتقادات دینی و مذهبی آثار فاخری از خود به جا گذاشت و به همین دلایل هفته بزرگداشت مقام معلم با هفته عقیدتی سیاسی سپاه همزمان گردیده است.

بروشکی گفت: دستگاه تعلیم و تربیت به خود می‌بالد که فرهنگیان و دانش آموزان نیز دوشادوش دیگر اقشار جامعه درعرصه‌های مختلف بویژه درایام جنگ تحمیلی ومواقع اضطرار پای کار بوده و وجود ۳۶ هزار دانش آموز شهید و ٤ هزار معلم شهید افتخاری برای آموزش و پرورش بوده و خواهد بود.

وی بیان داشت: در مجموعه آموزش و پرورش اعم از ستاد تا صف پیش بینی شده برنامه‌های مختلف و با کیفیتی متفاوت از گذشته با رویکرد محتوایی و توجه به اقدامات و تلاش‌های بی‌وقفه معلمان عزیز برگزار گردد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان نیز در این نشست با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید معلم مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم، بر لزوم هماهنگی و تعامل و همراهی همه جانبه مجموعه سپاه و بسیج با آموزش و پرورش در برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم تاکید کرد.

وی افزود: امام راحل دهم اردیبهشت روز شهادت عالم گران‌قدر شهید مطهری را به نام روز سیاسی عقیدتی نامیدند تا از اندیشه‌های بزرگ او بتوانیم بهره ببریم تمام آثار شهید مطهری بدون هیچ‌گونه اشکالی مورد تأیید است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان تصریح کرد: چهار عنوان برنامه شاخص که قبل از این هفته آغاز می‌شود؛ تشکیل ستاد، فضاسازی فرهنگی و تبلیغی و در فضای مجازی محورهای پیش‌بینی‌شده و کار شده است و فضاسازی محیطی در ارتباط با گرامی داشت شأن معلمان انجام می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار