حسینیان: امروز رسالت ما خدمت صادقانه و بی منت به کارگران است، در واقع مهم ترین رکن و راهبرد ما حضور پررنگ و اثرگذار در حل مسائل و مشکلات کارگران و کارفرمایان می باشد.
کد خبر: ۹۵۹۴۶۲۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسینیان "مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا" به مناسبت هفته بزرگداشت کار و کارگر و روز قشر بسیج کارگری در گفتگو با خبرنگار بسیج مازندران گفت: هر ساله چهار الی یازده اردیبهشت هفته ی کار و کارگر شناخته میشود و همچنین امسال روز جهانی کار و کارگر در تاریخ یازده اردیبهشت جایگذاری شده و در تقویم وزارت کار نه اردیبهشت هم به علت سالروز تدفین سردار شهید برونسی به عنوان روز بسیج کارگری نام گذاری شده است و ما این روز را بعنوان روز قشر بسیج کارگری میشناسیم و همه ساله در این هفته برنامه های متنوع و متعددی را برگزار می کنیم.

وی دیدار کارگران و کارفرمایان با رهبر انقلاب را بعنوان شیرینی این هفته برای جامعه بزرگ کار و کارگر یادکرد و افزود: حمدالله شروع برنامه های ما در سال ۱۴۰۳با دیدار رهبر معظم انقلاب آغاز شد که به نمایندگی بعضی از کارگران و کارفرمایان و شورای بسیج کارگری حضور پیدا کردند و این یک اتفاق قوی، اثربخش و مهم بود و ان شالله این دیدار صمیمی و معنوی نوید بخش اتفاق های خوبی در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

حسینیان از اجرای حدود ۱۸۰ عنوان برنامه در هفته کار و کارگر خبر داد و اظهار کرد: با تعاملی که بین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان، اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی، انجمن ها و شوراهای کارگری و کارفرمایی استان، کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، شرکت شهرک های صنعتی، اداره کل صمت، تامین اجتماعی و برخی دیگر از ادارت وجود داشته است در این راستا ما را همراهی و جلسات خوبی هم برگزار شده است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا تصریح کرد: در سال جاری و در هفته ی کار و کارگر عناوین برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده ایم که سه عنوان از مهم ترین برنامه ها را تشریح خواهم کرد:
1_ میز خدمت کارگری در شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری که در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ در روز سه شنبه از ساعت نه و سی دقیقه ی صبح برگزار خواهد شد و مقرر گردیده با حضور مدیران کل فقط خدمت به کارگران عزیز در آن روز را داشته باشیم و از همه ی کارگران دعوت به عمل می آوریم که نکات و دغدغه های خودشان را بیاورند و انشالله بتوانیم در حد توانمان آنها را حل و فصل کنیم.
2_در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲روز چهارشنبه از ساعت ده تا دوازده هم در شهرستان سوادکوه_ پل سفید یادواره شهدای کارگر استان مازندران را با محوریت روز بسیج کارگری و تجدید از برترین های بسیج کارگری خواهیم داشت و از همه ی کارگران، کارفرمایان و خانواده های معظم شهدا دعوت بعمل می آوریم.
3_برنامه پنج شنبه های امید در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ روز پنجشنبه در شهرک صنعتی تشبندان محمود اباد برگزار خواهد شد. در این برنامه چندین شرکتی که دچار آسیب هستند با حضور مدیران عامل مرتبط بازدید میدانی صورت می گیرد و به حل مسائل و مشکلات این شرکتها پرداخته می شود.

وی با اشاره به این موضوع که موارد نامبرده گوشه ای از برنامه های مهم و اثرگذار بسیج کارگری استان بوده است، بیان کرد: در سال ۱۴۰۳ تمام توانمان را برای خدمت صادقانه و خدمت هرچه بهتر برای قشری که نبی مکرم اسلام بر دستان آن کارگری که دستش پینه بسته بود، بوسه زد، انجام می دهیم.

حسینیان گفت: امروز رسالت ما خدمت صادقانه و بی منت به کارگران است، در واقع مهم ترین رکن و راهبرد ما در حضور پررنگ و اثرگذار در حل مسائل و مشکلات کارگران و کارفرمایان می باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلاادامه داد: بسیج خودش را بعنوان یک مامن در کنار مردم میداند، کارگران جامعه ما خودشان را ثابت کردند چه در دوران طلایی دفاع مقدس چه در پیچ و خم های مختلفی که انقلاب نیاز داشت پای انقلاب و دستاورد های انقلاب و پای ولایت ایستادند و امروز رسالت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاب می کند تا در حد بضاعت در راستای حل مشکلات و گره های کارگری اقدام نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار