مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: ملت ایران در سایه ولایت بارها از فتنه دشمنان در امان ماندند و نقشه شوم دشمنان نقشه بر آب شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۹۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام صمد بهرامی صبح امروز در جلسه با سپاه شهرستان نور با اشاره به فتنه‌های دشمنان، اظهار کرد: دشمنان در هر فتنه مانند غائله سال ۸۸ به بهانه بداخلاقی انتخاباتی یکی از کاندیدای ریاست جمهوری، اصل ولایت را نشانه رفتند و ملت ما در سایه ولایت بارها از فتنه دشمنان در امان ماند و با تبعیت از ولی فقیه نقشه شوم دشمنان نقشه بر آب شد.

وی گفت: امام‌شناسی یکی از ضروریات است و اگر جامعه‌ای از ولایت خود تبعیت کند و معنویت داشته باشد هرگز با مشکل روبرو نمی‌شود. نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا با اشاره به معنویت خاطرنشان کرد: سپاه با معنویت حیات دارد و نخستین شاکله معنویت دل‌های مشتاق است که به خدمت عشق می‌ورزد و جانش را در راه خدمت فدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا بیان‌ کرد: یکی از شاکله‌های معنویت سپاه لسان صادق است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان ولایت و فرمانده معظم کل قوا وعده صادق را عملی کرد و از دیگر شاکله‌های معنویت سپاه، نگاه حق‌بین است که واقعیت‌ها را ببیند.

بهرامی با اشاره به راه رسیدن به معنویت، اظهارکرد: امام خمینی(ره) کتابی به نام «جنود عقل و جهل» دارد که در آن کتاب می‌فرماید در وجود انسان ۷۵ لشکر عقل و جهل وجود دارد که دائم با هم در جنگ هستند و در کتابی دیگر به نام «چهل‌حدیث» امام (ره) در حدیث اول راه رسیدن به معنویت و عوامل آن را بیان می‌کند.

وی افزود: امام (ره) در کتاب «چهل حدیث» به راه‌های پیروزی عقل بر جهل اشاره می‌کند و یکی از دستورات و راه‌های پیروزی «تفکر» است همانطور که در روایت داریم یک ساعت فکر کردن بهتر است ۷۰ سال عبادت است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: عزم و اراده یکی دیگر از راه‌های رسیدن به معنویت است مانند عملیات والفجر ۸ که تمام کارشناسان غربی گفتند عملیات از اروندرود به علت سرعت آب امکان‌پذیر نیست اما با عزم و اراده این کار انجام شد و تمام معادلات نظامی را بر هم زد.

وی در پایان به توجه به نماز، حق‌الناس و روزی حلال تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار