خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
به مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چادگان پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:
کد خبر: ۹۵۹۴۵۵۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹

« بسم الله الرحمن الرحیم»

دوازدهم اردیبهشت ماه یاد آور سالروز شهادت فیلسوف فرزانه و حکیم متاله و اندیشمند بزرگی است که سر تا سر عمر شریف خود را در راه اعتلای اسلام ناب محمدی(ص) و تبیین و ترویج اندیشه و فرهنگ والای این دین مبین و مبازره سر سخت با گمراهی و و انحرا فات فکری و اعتقادی سپری نمود و وجود مبارک ایشان در آغاز راه انقلاب اسلامی ایران به مثابه چراغی بود که جان های عاشق و شیفته علم و فرهنگ وتمدن را روشنا بخش و هدایتگر بود .

امروز نیز با گذشت نزدیک به یک قرن از شهادت این فرهیخته بزرگ آثار و منویات ایشان همچون مشعلی فروزان مورد استفاده و و سرمشق برای آحاد جامعه علی الخصوص فرهیختگان و تشنگان این معارف ناب قرار گرفته است.

و چه زیباست فلسفه نامگذاری این هفته مبارک به نام کسانی که در سنگر علم و تقوا و جهاد علمی  و در راستای تربیت فرزندان این مرز وبوم چون مشعل فروزنده ادامه دهنده راه و منش این استاد فرزانه می باشند، چه معلمان و اساتید فرهیخته  این کشور و چه تمام مربیان و  دلسوزان  میهن اسلامی ما.

اینجانب فر ارسیدن شهادت حضرت استاد مرتضی مطهری (ره) و گرامی داشت مقام معلم و همچنین هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را و به تمامی دبیران و معلمان و  همچنین  همکاران و مربیان ارجمندمان  در ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان چادگان تبریک عرض نموده و ان شاء الله برآن هستیم تا با تقویت و ارتقاء دانش و بینش سیاسی و حفظ و حراست و صیانت از اندیشه های والای اسلامی ایرانی و فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت ایت الله العظمی الامام الخامنه ای ( حفظه الله)  در سطح سپاه وبسیج به راهی که آغاز گر آن تمامی انبیاء و ائمه معصومین به دستور الهی بود ه اند با استعانت الهی  و با تمام قدرت و قوت ادامه دهنده بوده و بتوانیم در این عرصه جهاد و مبارزه با سرمداران کفر و نفاق و ظلم استبداد ،  تبیین گر فرامین الهی دین مبین اسلام و اندیشه های فکری امامین انقلاب باشیم . به حول و قوه الهی ان شاء الله.

روحانی پاسدار صابر بهرامی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار