مسئول سازمان ورزش بسیج گفت: با توجه به ظرفیت عظیمی که در اختیار بسیج و فدراسیون همگانی می‌باشد، می‌توان با یک همکاری و هم افزایی بهتر کار‌های خیلی بزرگی در عرصه همگانی انجام داد.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۳۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، دکتر نشاطی مسئول سازمان ورزش بسیج در دیدار با دکتر خلیلی رئیس فدراسیون همگانی، ضمن تأکید بر محیا بودن ظرفیت بسیج برای انجام فعالیت های ورزشی، بیان داشت: همه مسئولین ورزشی که برای این نظام، خالصانه زحمت می کشند به دنبال این هدف هستند که حال عمومی جامعه بهبود پیدا کند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت عظیمی که در اختیار بسیج می باشد چه از لحاظ نیروی انسانی و چه از لحاظ زیرساختی و همچنین ظرفیت هایی که در اختیار فدراسیون همگانی می باشد، می توان با یک همکاری و هم افزایی بهتر کارهای خیلی بزرگی در عرصه همگانی انجام داد.

ایشان با تأکید بر حضور گسترده آحاد بسیجی در برنامه های ورزشی، افزود: این حضور گسترده بعلت ظرفیت ها و نیروی انسانی است که تحت شبکه مدیریتی بسیج ایجاد شده و باعث اجرای برنامه های همگانی در سراسر کشور شده است.

دکتر نشاطی همچنین گفت: در استانها خیلی اتفاقات بزرگی توسط بسیج در عرصه ورزش رقم می خورد اما آن چیزی که برای بسیج خیلی مهم است و می تواند تاثیرگذار باشد، برنامه ریزی دقیق، جامع و کامل در محلات که سرانجام آن باعث بهبود حال افراد و سلامت جامعه می شود.

مسئول سازمان ورزش بسیج با اشاره به حضور بهترین مسئولین تربیت بدنی بسیج در محلات چه در پایگاههای بسیج و چه در حوزه ها، گفت: با توجه به این ظرفیت گسترده در بسیج، این آمادگی وجود دارد برنامه های خوبی را با حضور گسترده مردم اجرا کنیم.

همچنین دکتر نشاطی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه جامعه هدف ما آحاد مردم هستند می توان با هم افزایی و ارتباط خوب، برنامه های بهتری را برای این مردم عزیز و مومن برگزار کرد

وی گفت: ما در کل کشور چند هزار ایستگاه صبحگاهی و عصرگاهی در کشور داریم که نه تنها کم نظیر بلکه بی نظیر می باشد لذا برای تقویت مربیان در این عرصه و بهبود کیفیت ضروری است فدراسیون همگانی با سابقه درخشانی که دارد در این عرصه ورود پیدا کند. 

مسئول سازمان ورزش در آخر خاطر نشان کرد: مربیان بسیجی که در ایستگاه های صبحگاهی و عصرگاهی فعالیت می کنند، نیازمند دوره های مربیگیری جهت ارتقاء سطح و دانش آنها هستند که می توان با همکاری فدراسیون همگانی برگزار کرد و همچنین نسبت به خیلی از ماموریت های مشترکی که بین سازمان ورزش بسیج و فدراسیون همگانی است می توان تفاهم نامه ای جهت ارتقا برنامه ها منعقد نمود.

در این دیدار دکتر خلیلی رئیس فدراسیون همگانی ضمن اشاره به هدف مشترک بسیج با فدراسیون همگانی گفت: هر سازمان یا نهادی، مجموعه نگر هستند یعنی بنا بر مأموریتی که دارند اولویت ذاتی شان مجموعه خودشان می باشد اما در بسیج چنین نیست، اولویت اول در بسیج، مردم هستند.

وی همچنین افزود: بسیج در خیلی از برنامه ها و مأموریت های ورزشی از ما جلوتر است و از همه مهمتر این است که برای سلامتی و نشاط مردم این کار را انجام می دهد. پس ما یک هدف مشترک داریم و آن هم مردم است و همین امر موجب می شود که ما با هم بهتر و بیشتر همکاری و هم افزایی در این راستا داشته باشیم.

دکتر خلیلی گفت: در حوزه های رویدادی، جشنواره ای و برنامه های مختلف می توانیم همکاری داشته باشیم و همچنین در عرصه آموزش می توان دوره هایی را برای تربیت نیرو در سراسر کشور برگزار نمود که این فرصت بسیار خوبی است.

رئیس فدراسیون همگانی در آخر با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج همیشه جزء اولین ارگان های هستند که در عرصه ورزش به کمک سازمان های ورزش از جمله فدراسیون همگانی می آید خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف فدراسیون، محلات است که مورد نظر سازمان ورزش بسیج نیز می باشد تا بتوانیم با هم جریان سازی کنیم تا جوانان و نوجوانان کشور را در یک فعالیت ورزش و فرهنگی دعوت کنیم و این نیازمند هم افزایی بیشتری با سپاه و بسیج می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار