جلسه هماهنگی و هم اندیشی برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان البرز، با حضور مسئول این سازمان در سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۹۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان البرز، با حضور سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز و مسئولان بسیج سازندگی نواحی مقاومت بسیج، برگزار شد.


جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان البرز برگزار شد
فلاحتکار با تاکید بر فراهم کردن بستر مشارکت مردم در میدان رفع مشکلات جامعه از مسیر فعالیت‌های جهادی، بر اهتمام حداکثری تا محرومیت زدایی در استان البرز، تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمام حرکت‌های جهادی باید به نام یک شهید برگزار شود، افزود: فعالیت‌های جهادی تداوم راه شهدا است و شهدا می‌توانند به فعالیت‌های جهادی برکت دهند.

فلاحتکار با تاکید بر مقوله آموزش در افزایش بهره وری در فعالیت‌های جهادی، افزود: در سال جاری فعالیت‌های جهادی با تمرکز برمقوله آموزش، توسعه کمی و کیفی خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن تشریح فعالیت‌های هفته بسیج سازندگی، تصریح کرد: هفته بسیج سازندگی فرصت مناسبی در جهت نهادینه کردن فرهنگ فعالیت‌های جهادی است که باید از آن به نحو شایسته استفاده شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز، با تاکید بر اینکه در هر روز هفته بسیج سازندگی باید در یک ناحیه مقاومت بسیج استان البرز، جهادگران بسیجی محور تحول و پای کار آمدن سایر ادارات و ارگان‌ها در محرومیت زدایی شوند، خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی در هر ناحیه باید بستر ساز مشارکت عمومی در توسعه و محرومیت زدایی و تحقق شعار سال شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار