به‌منظور ترغیب و انس با قرآن، طی مراسمی که باهمت مؤسسه خیریه امام هادی علیه‌السلام برگزار شد، از نوجوانان و جوانان فعال در حوزه قرآنی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۶۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد؛ حجت‌الاسلام حیدر سجادی مدیر مؤسسه خیریه امام هادی علیه‌السلام شهرستان تایباد به‌منظور ترغیب و انس با قرآن، در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی به‌ویژه نوجوانان و جوانانی که در مراسمات و محافل قرآنی ماه مبارک رمضان مسجد امام هادی علیه‌السلام حضوری پــر شــور و گسترده داشتند گفت: نوجوانان و جوانان آینده‌سازان این مرزوبوم هستند و توجه به روحیات آن‌ها از مواردی است که باید مدنظر همه باشد.

وی افزود: یکی از اهداف ما در مؤسسه خیریه این است تا همراه و همگام با نوجوانان و جوانان باشیم و در حد توان به شرکت‌کنندگان در محافل و جلسات قرآنی توجه کنیم.

سجادی بیان کرد: حضور در جلسات و محافل قرآنی و در واقع انس با قرآن، آن‌هم در سنین پائین نوجوانی و جوانی، باعث تأثیرات بسیار خوب و ارزشمندی در آینده در زندگی آن‌ها خواهد گذاشت و مسیر زندگی این عزیزان را همراه با معنویت و خلوص نیت خواهد کرد و یقیناً در پیشرفت‌های تحصیلی، کاری و معیشتی‌شان اثرگذار خواهد بود.

خبرنگار، حسین رحمانی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار