خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) طی دیداری با بسیجیان حوزه خواهران حضرت معصومه سلام الله علیها، حضور بانوان بسیجی را در عرصه ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب را مثال زدنی دانست.
کد خبر: ۹۵۹۴۱۳۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام با حضور در حوزه حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: حضور فعال بانوان محجبه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، نماد فرهنگ دینی می باشد.
حجت‌الاسلام ستارزاده ادامه دا : با تبیین فلسفه مسأله عفاف و حجاب برای بانوان بویژه دختران دهه هشتادی و نودی، بسیاری از گره های ذهنی آنان را باز خواهد کرد.
وی افزود: امروز حضور بانوان با حجاب در عرصه‌های مختلف به نوعی یک جهاد تبیین است و هرچقدر این حضور گسترده و فعال باشد فضا برای عده کمی که به اصل حجاب و قانون حفظ حجاب پایدار نیستند محدود خواهد شد.
در پایان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین علیه السلام با اشاره به برنامه‌های نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها خاطرنشان کرد: انجام ماموریت های ابلاغی در حوزه‌های مقاومت بسیج در امور عقیدتی و برگزاری نشست های سیاسی بصیرتی می تواند برای رشد و تعالی بسیجیان مفید و موثری باشد.
وی ابراز داشت: انعکاس فعالیت های بسیجیان در عرصه فضای مجازی می تواند نمونه الگوی خوبی برای سایر بسیجیان در پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار