خبرهای داغ:
دامغان_ فرمانده سپاه ناحیه دامغان ضمن بیان اینکه دانشگاه‌ها نقش محوری در تحقق اهداف اقتصادی و تولید دانش دارند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دامغان جنبه‌های مختلف علمی و فرهنگی شاخصی دارد.
کد خبر: ۹۵۹۴۰۲۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج، محمدحسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان در دیدار حسین افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان ضمن عرض تبریک انتصاب وی اظهار کرد: تغییرات و تحولات در زندگی ما نه‌ تنها فرصت‌های جدید را به دست می‌آورند، بلکه به ما امکان رشد، یادگیری و تجربه‌ جدید را‌ می‌دهد.

وی بیان کرد: هر تغییری می‌تواند به ما ارزش‌های جدیدی آموزش دهد و ما را به سمت بهبود و پیشرفت هدایت کند و باید آن را به‌عنوان فرصت‌هایی برای رشد و توسعه دیده و از این تجربه استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان افزود: همواره ارتباط تنگاتنگ و مثبتی را با دانشگاه آزاد داریم و به‌عنوان یک مدرس دانشگاه از نزدیک شاهد حرکت رو به پیشرفت دانشگاه در تمامی ابعاد فرهنگی و علمی‌ هستم.

تقی‌پور تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان خود را در جنبه‌های مختلف علمی و فرهنگی از جمله دانشکده حقوق، کشاورزی و داروسازی به‌ عنوان یک نشان کشوری شاخص کرده که این دستاورد ارزشمند به همت استادان و دانشجویان به دست آمده است.

وی در ادامه افزود: دانشگاه‌ها نقش محوری در تحقق اهداف اقتصادی دارند و به‌عنوان مرکزی برای تولید دانش، تحقیقات علمی، و انتقال این دانش به جامعه عمل می‌کند و این فرآیند می‌تواند به توسعه اقتصادی و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم و اهداف مقدس نظام اسلامی کمک کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها