فرمانده سپاه کربلا از ۱۴۴ سالن ورزشی که در اختیار بسیجیان قرار داده شده، خبر داد .
کد خبر: ۹۵۹۳۹۸۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار سیاوش مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" در آئین اختتامیه مرحله نهايي اولین المپیاد ورزشی، فرهنگي و علمی پایگاه های مقاومت بسیج استان مازندران جام شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان که به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد، گفت: از همه کسانی که در پایین ترین سطح برگزاری این مسابقات (پایگاه های مقاومت محلات) و تا بخش و شهرستان زحمت کشیدند تا این برنامه در عرصه های علمی، ورزشی و فرهنگی برگزار شود تقدیر و تشکر می کنم.

فرمانده سپاه کربلا افزود: طبیعتا این اقدام صورت نمی گرفت مگر با همکاری و هم افزایی که بین بخش های اداره کل ورزش جوانان استان، اداره ورزش شهرستانها، شوراها و شهرداریها، دهیاران و بخشداریها و همچنین فرماندهان نواحی، حوزه های مقاومت و پایگاه های مقاومت ایجاد و زمینه لازم را فراهم کردند.

وی از شرکت حدود بیست هزار نفر در این مسابقات خبر داد و گفت: به موجب برگزاری این مسابقات فضای خوبی برای جوانان ایجاد شد و حضور جوانان در این عرصه ها برای جسم، روح، فکر و برای آینده کشور که موجبات افتخار آفرینی را فراهم می کند، نقطه قوتی است.

سردار مسلمی با بیان اینکه خدمت به مردم فقط معیشتی نیست، اظهار کرد: همه ما در هر سطوحی که مسئولیت داریم باید یکی از اصلی ترین دغدغه ها پرداختن به نسل جوان و خدمت به مردم باشد باتوجه به اینکه خدمت به مردم، فقط معیشتی نیست و عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی همه این سطح می تواند عرصه خدمتگذاری باشد.

فرمانده سپاه کربلا از ۱۴۴ سالن ورزشی که در اختیار بسیجیان قرار داده شده، خبر داد و افزود: امروز افتخارمان این است که در مجموعه بسیج در خدمت مردم باشیم و بعنوان بخشی از جامعه ورزشی در استان مازندران انجام وظیفه کنیم و تاکنون ۱۴۴ سالن ورزشی در خدمت جوانان بسیجی استان مازندران قرار داده شده است.

سردار مسلمی با اشاره به مسئولیت خویش در کسوت رئیس هیئت کشتی بسیج کشور بیان داشت: امروز در حوزه ورزش کشتی، مازندران بعنوان قطب کشتی ایران است بر همین مبنا برنامه ریزی هایی را با هیئت کشتی استان برقرار کرده ایم که لیگ کشتی استانی و چندین تیم را در لیگ برتر و دسته یک داشته باشیم و ان شاءالله بتوانیم بخشی از سهم خودمان را بعنوان آورده مجموعه سپاه در حوزه کشتی تقدیم علاقه مندان کشتی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها