خبرهای داغ:
معاون تریبت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفین:

نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس سراسر کشور و تجلیل از مطهرپژوهان، از جمله برنامه‌های پیشبینی شده در هفته عقیدتی سیاسی است

معاون تریبت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس سراسر کشور با همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و وزارت آموزش و پرورش، در نظر گرفتن زنگ «انشاء مطهر» برای دانش‌آموزان، تجلیل از مطهرپژوهان و افرادی که در حوزه آثار شهید مطهری تحقیقات و مطالعاتی را انجام داده‌اند، از جمله برنامه‌های پیشبینی شده در هفته عقیدتی سیاسی است.
کد خبر: ۹۵۹۳۹۸۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱

نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس سراسر کشور و تجلیل از مطهرپژوهان، از جمله برنامه‌های پیشبینی شده در هفته عقیدتی سیاسی است

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، «سلمان شایانفر» معاون تریبت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) طی سخنانی در نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج، اظهار کرد: برنامه‌های سازمان بسیج مستضعفین در هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم سال جاری، از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در سه سطح اجرایی، عملیاتی و راهبردی پیش‌بینی شده است.

معاون تریبت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: رویکرد بسیج در پیاده‌سازی برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، «جهاد تبیین»، «جهاد خدمت» و «جهاد امیدآفرینی و نشاط در جامعه» است.

شایانفر افزود: با عنایت به شخصیت جامع الاطراف شهید مطهری، خودسازی و روحیه طلبگی ایشان، شعار «بسیج، تعالی معرفتی، نشاط معنوی» را برای هفته عقیدتی سیاسی در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه ما در سازمان بسیج مستضعفین به‌منظور پاسداشت منطق، خِرد و عقلانیت مذهبی، تربیتی و علمی شهید مطهری و همچنین پاسداشت علم و عمل این شهید والامقام، برنامه‌های گسترده‌ای را در ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم برای اجرا در سراسر کشور پیشبینی کرده‌ایم، گفت: حضور مردمی و اجرای چندین ویژه برنامه در محل زادگاه، محل شهادت و جوار مزار شهید مطهری، از جمله رویداد‌هایی است که در هفته آینده شاهد آن‌ها خواهیم بود.

معاون تریبت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفین افزود: نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس سراسر کشور با همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و وزارت آموزش و پرورش، در نظر گرفتن زنگ «انشاء مطهر» برای دانش‌آموزان، تجلیل از مطهرپژوهان و افرادی که در حوزه آثار شهید مطهری تحقیقات و مطالعاتی را انجام داده‌اند، از جمله برنامه‌های پیشبینی شده در هفته عقیدتی سیاسی است.

شایانفر خاطرنشان کرد: برپایی «همایش مطهر» در روز ۱۲ اردیبهشت در سراسر کشور و همچنین اجرای برنامه «فریاد مطهر» در روز ۱۴ اردیبهشت در مصلی‌های نماز جمعه شهر‌های مختلف، از دیگر برنامه‌های پیشبینی شده در هفته عقیدتی سیاسی است.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار