خبرهای داغ:

هرجا که سپاه و ارتش ید واحده باشند پیروز هستند

تبریز- فرمانده گروه ۱۱ توپخانه مراغه گفت: هرجا که سپاه و ارتش ید واحده باشند پیروز هستند.
کد خبر: ۹۵۹۳۹۷۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،امیر حاتم  سیفی در دیدار با فرمانده سپاه مراغه افزود: تجربه نشان داده است که چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از دوران دفاع  مقدس  باهم و مشترک عملیات کرده اند پیروز شدند.

 وی همچنین از عملیات وعده صادق  تشکر و بیان کرد: عملیات وعده صادق  پیروزی بزرگی برای انقلاب اسلامی بود چراکه حدود ده کشور به میدان آمده بود تا این عملیات را منحرف و نا موفق جلوه دهند. 
 
امیر حاتم  سیفی ادامه داد: امروز قدرت نظامی  ما در اوج است که انشاالله در   قدرت های دیگر  مانند اقتصاد  هم با فعالیت  جهادی و انقلابی  به اوج برسم.
 
وی گفت: انشاالله این وحدت و برادری در بین نیروهای مسلح ادامه دشته باشد این باهم بودن و کنار مردم بودن  رمز موفقیت  نیروهای مسلح  کشور ماست.
 
فرمانده سپاه مراغه هم در این دیدار قدرت و حمایت مردم از نیروهای مسلح اقیانوس بی کرانی توصیف کرد و گفت: این حمایت های مردم چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی تاثیر گزاری فراوانی دارد و برای نیروهای مسلح  اقتدار آفرین است.
 
 یحیی حیدری همچنین از حمایت ها و پشتیبانی های ارتش در همه  برنامه های سپاه تشکر کرد و گفت: تعاملات در بین نیروهای مسلح باعث اقتدار سپاه و ارتش خواهد بود.
 
 
ارسال نظرات