همزمان با هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات ،مسئولین و تشکل های کارگری و کارفرمایی شهرستان زاهدان با حضور در محل مزار شهدای این شهرستان با غبارروبی ،عطر و گل افشانی تجدید بیعت با شهدای گرانقدر انفلاب اسلامی نمودند.
کد خبر: ۹۵۹۳۷۲۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸

سرهنگ پاسدار محمدرضا عنایت نیا، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به اهمیت موضوع کار و کارگر  گفت: کارگران پیشران و موتور محرکه اقتصاد کشور هستند.

وی با تاکید بر این مطلب که  مسؤول باید به وضعیت معیشتی زندگی کار و کارگر رسیدگی کند و دغدغه خانواده‌های کارگر را مدنظر قرار دهند و شرایط را تسهیل دهند، ادامه داد: مسئولین باید تسهیل گر شرایط کارگر باشند، چرا که کارگران بخش اصلی موتور محرکه صنعت و اقتصاد کشور هستند.

عنایت نیا تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت اولین روز از هفته کار وکارگر مزار شهدا به ویژه شهدا کارگر با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و جمعی از كارگران و كارفرمايان در گلزار شهداي زاهدان برگزار و قرائت فاتحه و غبارروبي و عطرافشاني مزار شهيدان، با آرمان هاي امام راحل و دستاوردهاي انقلاب اسلامي تجديد ميثاق كردند.

مدیر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه سلمان افزود: يازدهم ارديبهشت به عنوان روز جهاني كارگر در تقويم جمهوري اسلامي نامگذاري شده است.

این مسئول اظهار داشت: در اين آيين خلیل احمد سلامی مدیر کل اداره کار، محمدرضا عنایت نیا مدیر سازمان بسیج کارگران وکارخانجات سپاه سلمان، محمد خیاطی مدیرکل تأمین اجتماعی.، حیدری مدیر عامل بانک توسعه و تعاون، رحمانی مدیر عامل بانک رفاه، شهریاری مدیر کل فنی و حرفه اي، دکتر یوسفی مدیر درمان تأمین اجتماعی، ابوذر کیخا فرمانده حوزه کارگران وکارخانجات ناحیه زاهدان و تعداد ۱۵۰ نفر از مدیران و کارکنان ادارات در مراسم غبار روبیحضور داشتند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار