خبرهای داغ:
ریحانی خبر داد

هدف از شعار هفته سلامت حمایت طلبی و پررنگ کردن ضرورت دسترسی به خدمات با کیفیت است

همدان-مدیر شبکه بهداشت و درمان بهار بااشاره به شعار هفته سلامت «سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت» گفت: هدف از این شعار، حمایت طلبی و پررنگ کردن ضرورت دسترسی به خدمات باکیفیت و مقرون به صرفه موردنیاز هرفرد است.
کد خبر: ۹۵۹۳۷۰۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶

عارفه ریحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با گرامیداشت هفته سلامت از برگزاری برنامه نمادین آغاز هفته سلامت در مدرسه ابتدایی محبی شهر بهار خبر داد و اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در زندگی هر فردی داشتن سلامت است و زمانی می‌توانیم از فکر و ذهن خود استفاده کنیم که بدن سالم داشته باشیم که در این راستا توجه به سلامت و تغذیه ضروری است.

وی با اشاره به شعار امسال هفته سلامت «سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت» افزود: هدف از شعار هفته سلامت، حمایت طلبی و پررنگ کردن ضرورت دسترسی به خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه مورد نیاز برای هر فرد در هر نقطه از کشور و توجه به برابری در سلامت و حرکت به سمت رفع ناعدالتی‌های احتمالی در دریافت خدمات و پیامدهای سلامت به ویژه در گروه‌های آسیب‌پذیر یا حاشیه نشین با تکیه بر نقش بنیادین مردم در خلق، تامین و حفظ سلامت همگانی و تقویت بهداشت و تاب‌آورترسازی نظام سلامت برای آمادگی روبرو شدن با تهدیدات احتمالی سلامت با ابعاد و مشخصات ناشناخته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار گفت: این هفته فرصت مناسبی برای بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم حوزه بهداشت در تحقق شاخص‌های نظام سلامت است.

وی ادامه داد: در هفته سلامت هر ساله در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت ماه، برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود که از جمله آنها دیدار مسئولین شبکه بهداشت و درمان بهار و واحدهای تابعه با امام جمعه شهرستان بهار، نواختن زنگ سلامت با حضور مسئولان و اجرای سرود، موسیقی، برپایی صبحانه سالم، تقدیر از سفیران سلامت و... است.

ریحانی گفت: برنامه نمادین آغاز هفته سلامت نیز با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی در مدرسه ابتدایی پسرانه محبی شهر بهار برگزار شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات