مسئول بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان شهرستان ایجرود خبر داد
زنجان-مسئول بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان شهرستان ایجرود از استقبال بانوان ایجرودی از طرح بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۳۵۸۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴

استقبال بانوان ایجرودی از طرح بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر اظهار کرد: به دلیل حجم بالای مراجعات مشمولین ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با موضوع بیمه اجتماعی رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری و درخواست های مکرر، زمان ثبت نام مشمولین قانون تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

 

مسئول صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان ایجرود  با بیان اینکه مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری که دارای سه فرزند و بیشتر باشند به صورت رایگان در این صندوق بیمه شده و از مزایای آن برخوردار می شوند، اعلام کرد: تاریخ تولید فرزند سوم این خانواده ها باید فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد.

 

حیدری با بیان اینکه این طرح از ۲۷ فروردین ماه آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت سال جاری به دلیل استقبال بالا تمدید شد، ادامه داد: تمامی هزینه های بیمه مادران مشمول این طرح از سوی دولت و در سطح هشت پرداخت می شود و هیچ هزینه ای برای بیمه شدگان ندارد.

 

وی افزود: از همه مشمولین طرح درخواست می گردد در اسرع وقت با مراجعه به موسسات کارگزاری صندوق و یا با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق به نشانی www.roostaa.ir نسبت به نام نویسی و عضویت خویش اقدام نمایند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار