بخشدار هزار مسجد کلات خراسان رضوی از برگزاری نخستین دوره مسابقات "فوتشالی" یا همان فوتبال در زمین های پرگل و لای شالیزار با حضور ۱۲ تیم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۳۵۷۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بیسج استان خراسان رضوی از کلات، جواد دولتخواه لاین"در گفت وگو با خبرنگار بسیج، افزود: نخستین دوره مسابقات "فوتشالی" یا همان فوتبال در زمین های پرگل و لای شالیزار در این شهرستان در روزهایی که زمان آماده سازی خزانه و تولید نشای برنج است انجام و بازیها نیز در یک زمین خزانه برگزار شد.


کلاتی های خراسان رضوی در شالیزار پا به توپ شدند

وی اضافه کرد: جمعیت بخش هزار مسجد، هشت هزار نفر است که چهار هزار نفر از این تعداد در شهر لاین و بقیه در ۱۳ روستای این بخش سکونت دارند و شغل همه اهالی این بخش کشاورزی و تولید برنج است.

بخشدار هزار مسجد شهرستان کلات خراسان رضوی گفت: تولید اصلی کشاورزی در این بخش برنج "دم سیاه"، مرغوب ترین برنج کلات است که پارسال افزون بر ۲ هزار تن از این برنج در بخش هزار مسجد تولید شد.

کلاتی های خراسان رضوی در شالیزار پا به توپ شدند

دهیار روستای "کالو" به عنوان برگزار کننده این مسابقات نیز گفت: این نوع فوتبال در شالیزار برای نخستین بار در شهرستان کلات با حضور ۱۲ تیم از روستاهای بخش هزار مسجد برگزار شد که به تیم های"جوانان روستای کالو" و شهید جوادی هر دو از روستای کالو و تیم شهید اکبرزاده از روستای حاجی آباد-اسدآباد به ترتیب اول تا سوم شدند.

کلاتی های خراسان رضوی در شالیزار پا به توپ شدند

خلیل مردپور افزود: مسابقات در روستای حاجی آباد-اسدآباد برگزار شد و سه روستای کالو، حاجی آباد-اسدآباد و "کرناوه" به صورت مشترک برگزار کننده این مسابقات بودند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار