مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لنگر نظام و انقلاب است

تبریز- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لنگر نظام و انقلاب است و ما نیز با تمام توان در خدمت این نیروی مقدس هستیم چرا که خدمت به سپاه، خدمت به آرمان های نظام و انقلاب و در نتیجه خدمت به مردم است.
کد خبر: ۹۵۹۳۲۹۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید احمد موسوی در نشست مشترکی که با فرمانده سپاه عاشورا داشت، افزود: عملیات غرورآفرین وعده صادق یکی از هزاران افتخارآفرینی این نیروی شریف و مقتدر بود و با لمس و مشاهده این افتخارآفرینی، شوق فعالیت و کار برای انقلاب و مردم دوچندان شد.

موسوی در رابطه به تامین مساکن نیروهای مسلح نیز افزود: یکی از مهم ترین وظایف مجموعه راه و شهرسازی در استان تامین مسکن برای اقشار مختلف جامعه است و این مسئله بعنوان اولویت برنامه اجرائی اداره کل راه و شهرسازی بوده و نیروهای مسلح، خانواده شهدا و جانبازان و اقشار مختلف بسیج از جمله جامعه هدف این طرح است.

موسوی اضافه کرد: سیاست وزارت راه و شهرسازی در زمینه تامین مسکن برای نیروهای مسلح بهره مندی از ظرفیت و پتانسیل خود آن نیروها و با مشارکت راه و شهرسازی است و ما نیز به تبع آن با تمام توان جهت تامین مسکن برای اقشار مرتبط با نیروهای مسلح تلاش کرده و پای کار هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار