بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاداشتی نوشته است
کد خبر: ۹۵۹۳۲۲۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در یادداشتی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نوشت:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود امام خمینی (ره) عظیم‌الشأن بود، امام از آغازین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با آینده‌نگری و جریان‌شناسی مدبرانه از اقدامات برخی نفوذی‌های لیبرال مسلکِ غربگرا که در صدد انحراف این انقلاب معنوی و مردمی بودند، سپاه را همچون سدی سدید برای صیانت و حفاظت از دستاوردهای نظام تشکیل داد تا این نهاد مقدس در مجاهدتی مستمر در تمام عرصه‌ها نقشی بی بدیل در پاسداری از انقلاب ایفا نماید.

در غائله‌های قبل از دفاع مقدس در کردستان و سایر نقاط کشور، سپاه هم در عرصه نظامی هم در قامت کار فرهنگی و جهادی در کنار مردم بوده تا امروز که شرار سجیل‌هایش ابرهه‌های زمان را در زیر گنبدهای پوشالی کاغذین تحقیر کرده و این مَشی سراسر شجاعت و ایثار و از خود گذشتگی کماکان ادامه دارد.

در توصیف سپاه جمله‌ی معروف امام (ره) از بهترین و مفهومی‌ترین جملات در رسای این نهاد مقدس سراسر افتخار است: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دکترین دفاعی و اعتقادی‌اش، حفظ و نشر ارزش‌های انقلاب و نفی هرگونه سلطه‌ی بیگانه از کشور و منطقه است‌.

سپاهِ مردمی در مسیر تحقق منویات امامین انقلاب در مسیر تعالی مادی و معنوی، هم در بعد اعتقادی نمونه است و هم در حوزه تجهیزاتی و تسلیحاتی برای دفاع از کشور، آرمان‌های انقلاب و مظلومین در اوج آمادگی است.

این دستاورد عظیم امام (ره) که امروز مورد کینه آمریکا قرار گرفته در نزد ملل مظلوم منطقه، امیدی بی مثال است که محور مقاومت و حماس و تمام آزادی‌خواهان به تأسی از آن در برابر ظلم و جور قد قلم کرده‌اند.

یاد و خاطره‌ی شهیدان عزیز سپاه به ویژه سید شهدای محور مقاومت حاج قاسم عزیز گرامی‌باد، این روز بر تمامی سبزپوشان اقتدار آفرین سپاه به ویژه جان‌برکفان سپاه حضرت روح الله استان مرکزی، پاسداران عرصه خدمت و جهاد و شهادت تبریک و تهنیت باد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار