کتاب صوتی "ماری که نگهبان علی شد" در هفتمین جشنواره سراسری "مدرسه عشق" خوش درخشید و عنوان اثر برگزیده کتاب صوتی در بخش مردمی را از آن خود کرد.
کد خبر: ۹۵۹۳۱۴۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، هفتمین جشنواره سراسری تولیدات فرهنگی و هنری با عنوان "مدرسه عشق" با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، برگزیدگان استانی، هیئت‌داوران رشته‌های هنری و مسئولان کشوری در استان گیلان برگزار شد.

دانیال مستقیم کارگردان و تدوین گر این کتاب صوتی گفت: کتاب صوتی "ماری که نگهبان علی شد" داستان کوتاهی از دوران کودکی سپهبد شهید علی صیاد شیرازی به نویسندگی سرکار خانم سارا پورجعفر نویسنده برجسته شهرستان درگز می باشد.

وی با تشکر از تمامی عوامل شرکت کننده در ساخت این اثر گفت: ساخت و تدوین این کتاب صوتی در استودیوی کانون فرهنگی هنری شهید صیاد شیرازی بسیج درگز و با حضور دانش آموزان برجسته در زمینه گویندگی صورت گرفت.

کارگردان ماری که نگهبان علی شد افزود: این اثر پس از کسب مقام برتر در سطح استانی به مرحله کشوری راه یافت و و از میان 75000 اثر ارسالی در جشنواره اثر برگزیده کتاب صوتی در بخش مردمی را از آن خود کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سرکار خانم سارا پور جعفر نویسنده خوش ذوق و توانای شهرستان از صدا پیشگان دانش آموز سرکار خانم مائده زحمتکش و آقایان علیرضا شریف اعلم، امیرحسین همت پور، شهریار شکاری، محمدمتین رحمانی، محمدجواد حیدری و عرفان محمدزاده بابت گویندگی توانمندشان در خلق این اثر تجلیل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار