فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با بیان اینکه از گذشته تاکنون سپاه حامی مردم بوده است، گفت: یکی از مولفه‌های ماندگاری سپاه این است که از خط امام و رهبری لحظه‌ای عقب‌نشینی نکرده و با تقدیم هزاران شهید و جانباز در مسیر مقدمه‌سازی ظهور قدم برمی‌دارد.
کد خبر: ۹۵۹۳۰۹۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

سرهنگ پاسدار نعمت‌اله نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در فراهان؛ سپاه پاسداران را نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق طلبانه و آزادی خواهانه ملت رشید و مسلمان ایران دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی لحظات به ویژه دوران حساس و سخت همواره یار و همراه مردم بوده و هست.
وی ادامه داد: سپاه انقلاب اسلامی مولود انقلاب است که از جوانان مؤمن انقلابی که دل و قلب‌شان برای انقلاب و نظام می‌تپد، تشکیل شده است.

نجفی با بیان این نکته که هر کجا که خیمه انقلاب مشکلی ایجاد شود، سپاه پاسدران تمام قامت در خط نظام و انقلاب ایستاده است، گفت: حقیقت پاسداران این دلاوران عزیز، در حساس ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت الهی گام برداشتند و با پاسداری از این آب و خاک با پیروی از مکتب امام حسین(ع)جانانه تلاش و کوشش ورزیدند.
وی افزود: دشمنان قسم خورده این نظام بعد از تحمل شکست در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی؛ خیال می‌کنند که می‌توانند ایران را با اعمال فشارها و تحریم‌های اقتصادی و در جنگ ترکیبی و شناختی وادار به عقب نشینی از مواضع اصولی و ارزشی خود کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: یکی از مولفه‌های ماندگاری سپاه این است که از خط امام و رهبری لحظه‌ای عقب‌نشینی نکرده و با تقدیم هزاران شهید و جانباز در مسیر مقدمه‌سازی ظهور قدم برمی‌دارد.

وی افزود: از گذشته تاکنون سپاه حامی مردم بوده است. همه دنیا با چشمان خود نظاره گر بودند که سپاه پاسداران در عملیات «وعده صادق» به انتقام شهدای عزیزمان، چه مشت محکمی بر دهان رژیم غاصب صهیونیستی زد.
وی‌ در ادامه با اشاره به فعالیت‌های بسیج و سپاه در شهرستان فراهان، بیان کرد: در حوزه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی فراهان در قالب گروه‌های جهادی خدمات ارزنده‌ای را انجام داده است؛ همچنین در جهت ترویج فرهنگ ایثار‌ و شهادت فعالیت های گسترده ای شامل برگزاری راهیان نور، اجرای طرح بصیرتی دانا_توانا متناسب دانش آموزان، دوره تربیت و تعالی و دوره های متناسب با سن دانش آموزان از قبیل کهکشانی شو برگزار کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار