فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: لازمه پیشرفت در کشور و به‌ طبع در استان کردستان وحدت است که به لطف خدا این وحدت در بین مردم و مسئولین انقلابی برای عزت و سربلندی این انقلاب هر روز بیشتر از گذشته به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۹۵۹۳۰۸۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵

سردار امان‌الله گشتاسبی با تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار داشت: یکی از نعماتی که خدای متعال به کشور ما در تاریخ این کشور ارزانی داشت ظهور انقلاب اسلامی امام (ره) و مردم شهیدپرور در بحث انقلاب اسلامی بود که منجر به پیروزی این انقلاب در جهان و جمع‌کردن بساط ظلم جور در کشور ما شد.

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب ما از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی جریان انقلاب امام (ره) را این پیروزی را مخالف منافع خود در کشور ایران می‌دیدند؛ لذا تحدید و تحریم این کشور از همان اوایل انقلاب با فعال‌کردن گروهک‌های ضدانقلاب و معاند در کشور تا به امروز در حال انجام برای انحراف این انقلاب بوده است.

سردار گشتاسبی بیان داشت: یکی از برکاتی که امام (ره) آن را به‌خوبی هم هدایت و هم برای آینده کشور مدیریت کرد بحث ایجاد یک نهاد انقلابی از آحاد جامعه و اقشار متدین و فدای برای صیانت از این انقلاب بود که در نتیجه به فرمان تأسیس سپاه توسط رهبر کبیر انقلاب رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی و مردی از همان روزهای آغازین خود تا به امروز در همه مؤلفه‌ها چه در حوزه فرهنگی و چه در برخورد با گروهک‌های ضدانقلاب و چه در بحث سازندگی و ایجاد زیر ساخت‌های اساسی و ملی برای کشور توانسته خوب بدرخشد تا جایی که می‌توان گفت این نهاد جز نادرترین نهادهای پایبند به انقلاب امام (ره) و اصول آن است.

سردار گشتاسبی در ادامه با اشاره به اینکه سپاه پاسداران تا به امروز هیچ کم‌وکاستی را برای صیانت از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و امنیت مردم تا به امروز کم نگذاشته است افزود: این نهاد مردمی امروز و در استان کردستان قهرمان منشأ خدمات بسیار خوبی به مردم بوده است تا جایی که با تقدیم ۵۵۰۰ شهید تلاش کردند تا امنیت این استان را رقم بزنند.

وی گفت: امروز علی‌رغم همه تهدیدات دشمن شاهد پیشرفتهای خوبی در این استان هستیم .

وی بیان داشت: لازمه پیشرفت در کشور و به‌تبع در استان کردستان وحدت است که به لطف خدا این وحدت در بین مردم و مسئولین انقلابی برای عزت و سربلندی این انقلاب هر روز بیشتر از گذشته به چشم می‌خورد و همین امر بانی نامید شدن دشمنان این مرزوبوم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار