فرمانده سپاه کربلا: سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی است که بنا به دستور امام راحل در تاریخ دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تاسیس شد.
کد خبر: ۹۵۹۲۹۰۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا " ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی است که بنا به دستور امام راحل در تاریخ دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تاسیس شد.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول عمر خود کارنامه درخشانی به برکت خون شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیزی که از این نیرو تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، دارد.

 فرمانده سپاه کربلا یکی از دستاوردهای ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرار گرفتن این مجموعه در دل مردم را وجود روحیه ی مردمی، ماهیت دینی، انقلابی و جهادی در این تشکیلات نام برد و اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در مردمی بودن، با مردم بودن و در کنار مردم بودن است و این را توفیق می دانیم که در این تشکیلات و نهاد انقلابی بعنوان یک خدمتگزار مردم و در کنار مردم باشیم  و بتوانیم وظیفه ی ذاتی خودمان را انجام بدهیم.

وی افزود: کارهای بسیار بزرگی را در حوزه ماموریت هایی که به سپاه واگذار شده است انجام داده ایم و از همین بابت از همه ی همکاران، سبزپوشان سبز اندیش، بسیجیان و خانواده های معززشان تقدیر و تشکر میکنم.

سردار مسلمی در پایان گفت: خودمان را موظف به سربازی و نوکری مردم می دانیم و به عنوان یک افتخار و یک مدال برای ما تلقی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها