زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با بیان اینکه اقدامات و خدمات سپاه در طول ۴۵ سال گذشته بر کسی پوشیده نیست،افزود:خدمات و دستاوردهای سپاه برای همگان مشخص و مبرهن بوده و حتی دشمنان نظام نیز به آن اذعان دارند و مطابق فرموده امام خمینی(ره) "اگر سپاه نبود کشور نبود".
کد خبر: ۹۵۹۲۸۴۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰

سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب و نظام است

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به پاسداران امنیت و ولایت اظهار کرد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه سال ۵۸ با فرمان تاریخی و تدبیر و آینده نگری امام خمینی(ره)بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت.

 

وی با اشاره به فلسفه تاسیس سپاه تصریح کرد:این مهم نشانه تیزبینی و فکر راهبردی امام(ره) بود چرا که ایشان معتقد بودند انقلابی که به دست مردم شکل گرفته می بایست به دست مردم نیز حفظ شود لذا برای حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن این نهاد انقلابی شکل گرفت.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با بیان اینکه اقدامات و خدمات سپاه در طول ۴۵ سال گذشته بر کسی پوشیده نیست،افزود:خدمات و دستاوردهای سپاه برای همگان مشخص و مبرهن بوده و حتی دشمنان نظام نیز به آن اذعان دارند و مطابق فرموده امام خمینی(ره) "اگر سپاه نبود کشور نبود".

 

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به برخی اقدامات سپاه ادامه داد:سپاه در زمان جنگ پابه‌پای ارتش از مرزهای کشور حفاظت کرد و اقدامات شایسته‌اش آن را به یکی از محورهای اصلی جنگ تبدیل کرد.

 

این مسئول ادامه داد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در عرصه های فرهنگی،اقتصادی،نظامی و امنیتی خوش درخشیده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان اذعان کرد:اقتدار سپاه در وعده صادق بر همگان آشکار شد و تحلیلگران و کارشناسان خارجی نیز خود به این اقتدار اعتراف کردند.

 

وی در پایان با بیان اینکه سپاه توانسته است به اهداف خود در زمینه های مختلف دست یابد، یادآور شد:امروز رهبر معظم انقلاب هم نظر مثبتی به سپاه داشته و می‌فرمایند من هم از سپاه راضی هستم اما قانع نیستم و این به این معنا است که سپاه پاسدران انقلاب اسلامی توانمندی‌های انقلابی، دینی، مردمی و پیش برنده زیادی دارد که می‌تواند در پیشبرد اهداف انقلاب بسیار موثر عمل کند و باید از تمام توان خود بهره بگیرد.

 

 

 

ارسال نظرات