امام جمعه چهارباغ گفت: ایران با سلاح‌های خود از رژیم صهیونیستی با وجود لایه‌های حفاظتی متعدد و با وجود حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی با آخرین تکنولوژی نظامی‌شان عبور کرد و اقتدار خود را نشان داد.
کد خبر: ۹۵۹۲۶۷۱
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دربانی امام جمعه شهرستان چهارباغ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، نماز جمعه، پایگاه بصیرت، اخلاق و تقواست، تقوا به انسان شجاعت می‌دهد، انسان باتقوا فقط از خدا می‌ترسد.

حجت‌الاسلام دربانی با اشاره به پنجم اردیبهشت‌ماه سالروز طوفان طبس، اظهار داشت: در سال ۱۳۵۹ آمریکا تصمیم گرفت انقلاب نوپای ما را نابود کند، اما به لطف خدا طوفان شدید طبس بساط نقشه‌ دشمن را درهم پیچید.

وی افزود: امروز در نقطه‌ای ایستادیم که پهبادها، موشک‌ها، راکدها و فن‌آوری جوانان و نخبه‌های ما بدون ترس روبروی دشمن ایستاده‌اند.

امام جمعه چهارباغ، دوم اردیبهشت، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام را گرامی داشت و افزود: همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ما در افتخار عملیات غرورآفرین اخیر شریک هستند.

حجت‌الاسلام دربانی سپس به موارد متعدد آسیب‌های دشمن پس از انقلاب اسلامی به نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ربودن حاج احمد متوسلیان در تیرماه سال ۶۱، انفجار حرم امام رضا(ع) در خرداد ۷۳، ترور شهید مسعود علی‌محمدی در دی‌ماه ۸۸، حمله ویروس استاکس‌نت در خرداد ۸۹، ترور شهید شهریاری و شهید عباسی آذر ۸۹، حمله ویروس ستارگان فروردین ۹۰، ترور شهید رضایی نژاد خرداد ۹۰، ترور شهید تهرانی‌مقدم آبان ۹۰، ترور شهید احمدی‌روشن آذر ۹۰، ویروس وایپر فروردین ۹۱، ویروس دیگری اردیبهشت ۹۱، ویروس جدید استاکس‌نت آبان ۹۷، حمله سایبری به ایران اردیبهشت ۹۹، انفجار نطنز در تیر ۹۹، ترور شهید فخری‌زاده آذر ۹۹، انفجار دیگری در نطنز فروردین ۴۰۰، هک و اقدام بر روی پمپ بنزین‌ها در آبان ۴۰۰، ترور شهید قدبیگی، عبدوس و کمانی در خرداد ۴۰۱، پهباد انتحاری در بهمن ۴۰۱ و حمله به کنسولگری ایران در فروردین ۴۰۳ نشان می‌دهد که دشمنان این‌گونه با ما می‌جنگند.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، بیان داشت: تحلیلگران صهیونیستی می‌گفتند وقتی اسرائیل کارش با غزه تمام شود به سراغ ایران خواهد آمد، وعده صادق نشان داد اسرائیل چنین قدرتی ندارد.

امام جمعه چهارباغ اضافه کرد: برخی خودفروخته‌های داخلی از برجام ۲ و ۳ حرف می‌زدند، از مذاکره بر سر موشک‌ها، آیا با این موشک‌ها می‌خواستید معامله کنید؟

وی با تاکید بر اینکه ایران در عملیات وعده صادق از عنصر غافلگیری استفاده نکرد، اظهار داشت: آمریکا و کشورهای اروپایی با آخرین تکنولوژی نظامی خود به حمایت از رژیم صهیونیستی برخاستند و با وجود لایه‌های حفاظتی متعدد رژیم صهیونیستی، ایران با سلاح‌های خود از همه آنها عبور کرد و این اقتدار ایران است.

وی با اشاره به اینکه می‌گویند موشک‌های ایرانی را رهگیری کردیم و برای اثبات آن تصویری از چاله‌ای که توسط انسان کنده شده را ارائه می‌دهند، اظهار داشت: حتی اگر هیچ موشک ایرانی به پایگاه‌های نظامی رژیم غاصب اصابت نمی‌کرد، ایران برنده‌ی این عملیات است، زیرا آخرین تکنولوژی آنها توسط ایران آزموده شد.

حجت‌الاسلام دربانی بیان داشت: پایگاه جاسوسی جولان اشغالی، مزرعه تجهیزات جمع‌آوری و شنود و چشم اسرائیل برای لبنان و سوریه و عراق بود و نواتیم در ۱۱۰۰ کیلومتری ایران از مجهزترین پایگاههای هوایی بود که هدف موشک‌های ایرانی قرار گرفت.

وی افزود: امروز ما آماده‌ایم اگر رهبر عزیزمان فقط اشاره کنند، جان برکف برای این نظام، همه هستی خود را فدا خواهیم کرد.

امام جمعه چهارباغ در پایان از اقدام مثبت و ارزشمند فراجا در طرح عفاف و حجاب تشکر کرد و افزود: هر چند این طرح، طرح مشکلی است زیرا جنبه‌های شرعی را باید در آن لحاظ کنند و با طیف‌های مختلفی در این طرح مواجه هستیم که طبیعتا هر طیفی برخورد مناسب خود را می‌طلبد، اما از این اقدام شجاعانه برای جلوگیری از جسارت بیش از پیش هتاکان حرمت تشکر می‌کنم‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها