مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز گفت: رفع مشکل مسکن نیازمند تعامل و اهتمام جمعی است و در این راستا جهادگران بسیجی نیز سهم خود را در رفع این مشکل ادا خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۹۴
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰

سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج از البرز در حاشیه بازدید مجتبی عبدالهی استاندار البرز و سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز، از پروژه نهضت ملی مسکن در منطقه صالحیه شهرستان نظرآباد، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌ها مقرر شده بسیج سازندگی سپاه استان البرز نسبت به آماده سازی اراضی و تامین زیرساخت‌ها در سایت نهضت ملی مسکن صالحیه و نصرت آباد مشارکت کند.


جهادگران بسیجی با تمام توان در جهت رفع مشکل مسکن در استان البرز نقش آفرینی می‌کند


وی با تاکید به اهتمام جهادگران بسیجی در جهت تسریع در این پروژه، افزود: هر خانه پناه یک خانواده است و جهادگران بسیجی در راستای خوشحال کردن هموطنان البرزی در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

سرهنگ فلاحتکار با بیان اینکه فرآیند نقشه برداری، آماده سازی و تامین زیرساخت‌ها در حداقل زمان اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی استان البرز بنا به وظیفه جهادی و پاسداری با حداکثر توان می‌کوشد تا با تسریع در فرآیند آماده سازی اراضی و تامین زیرساخت‌ها، نقش برجسته‌ای در نهضت ملی مسکن در استان البرز داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار