خبرهای داغ:
به مناسبت حمله موشکی و پهپادی سپاه اجتماع و جشن بزرگ وعده صادق همراه با سخنرانی و برنامه های فرهنگی با حضور اقشار مردم جامعه، پایوران و بسییجان گردانهای امام حسین(علیه السلام) در میادین بزرگ شهرهای استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۲۴۶۵
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ حضرت امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت حمله موشکی و پهپادی سپاه اجتماع و جشن بزرگ وعده صادق همراه با سخنرانی و برنامه های فرهنگی با حضور اقشار مردم جامعه، پایوران و بسییجان گردانهای امام حسین(علیه السلام) در میادین بزرگ شهرهای استان برگزار شد. 

فرمانده گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) ضمن عرض تبریک بابت این پیروزی غرورآفرین گفت: عملیات وعده صادق‌، پاسخی خیبرشکن به رژیم کودک‌کش اسرائیل و حامیان آن بود تا بدانند جمهوری اسلامی ایران با رهبری ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای «مد ظله العالی»، نه تنها از خون شهدای والامقام در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق نمی‌گذرد، بلکه حتی یک گام از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در حمایت از آرمان ملت فلسطین عقب نمی‌نشیند، این مبارزه حق علیه باطل تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ادامه خواهد داشت و آن امام صلح و عدالت با قدرت الهی خویش، ظالمان را ریشه‌کن خواهد کرد و جامعه بشری را از دست این اشرار خبیث رهایی خواهد بخشید و چه زیباست جهان بدون صهیونیسم، جهان بدون استکبار، جهان بدون ظلم و بی‌عدالتی.

 آری! ما تا پای جان در این راه مقدس ایستادگی خواهیم کرد و با لشکری از صالحان عالم، در برابر تمام جبهه کفر و نفاق خواهیم ایستاد. در این راستا بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام)، ضمن تبریک این پیروزی عزتمندانه و غرورآفرین محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله العالی»، خانواده معزز شهدا و مردم مقاوم و دلیر محور مقاومت، ضمن اعلام آمادگی جهت هرگونه اقدام و آرزوی پیروزی‌های مستدام بعدی را برای جبهه مقاومت از خداوند منان مسئلت می‌داریم.

در شهرستان دهاقان آقای جمشیدیان فرماندار محترم این شهرستان گفت: مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در بخشی از بیانات خود فرمودند: بحث انتقام بحث دیگری است، دیشب یک سیلی به آنها زده بود شد اما در مقام مقابله، این اقدامات نظامی به این شکل کفایت نمی کند بلکه باید حضور فسادبرانگیز امریکا در منطقه تمام شود.

 در این مراسم با اشاره به سیلی محکم فرزندان اسلام به صهیونیست از رشادت و پایمردی، اراده استوار و تزلزل ناپذیری نیروهای نظامی جمهوری اسلامی تقدیر و حمایت های جانانه و شورانگیزی از این حمله حساب شده و حماسی و تاریخ ساز در میدان ۱۵ خرداد ودبیرستان ماندگار امام خمینی (قدس سره الشریف)برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) گفت: رزمندگان گردان ۱۱۸امام حسین (علیه السلام) شهرستان اردستان به همراه سایر مسئولان و اقشار مردم این شهرستان و  در حمایت از حمله موشکی و پهپادی سپاه به اسرائیل، در کنار قبور شهدای گمنام شهرداری تجمع کردند.

لازم به ذکر است که در دیگر شهرستانها گردانهای امام حسین(علیه السلام) همراه با دیگر اقشار مردم در این اجتماعات بزرگ شرکت نمودند.

ارسال نظرات