مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا: نگذارید یاد و نام شهدا در پیچ و خم زندگی ما به فراموشی سپرده شود. برگزاری کنگره های شهدا یک تکلیف است.
کد خبر: ۹۵۹۲۳۸۰
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جلسه هم انديشي و برنامه ريزي کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان در حوزه نمايندگي فقيه در سپاه کربلا برگزار شد.

این کنگره با محوریت روحانی شهید و دانشمند فاضل آیت الله عبدالکریم هاشمی نژاد به میزبانی شهرستان بهشهر در راستای دومین کنگره بزرگداشت شهداي استان مازندران برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی "مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا" در این نشست درخصوص شهید هاشمی نژاد گفت: این جوان اندیشمند متفکر مجاهد از ذخایر استان مازندران است و هرچه کار کنیم برای این شهید کاری انجام نداده ایم و باید از ذخایر و اندوخته هایمان بیشتر بگوییم.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا به برگزاری یادواره های شهدا در شهرستانها تاکید نمود و اظهار کرد: هرشهرستان باید یادواره شهدای شهرستان خود را برگزار کند و تکریم از خانواده شهدا را در دستور کارهایش قرار دهد.

وی در پایان بیان داشتند: نگذارید یاد و نام شهدا در پیچ و خم زندگی ما به فراموشی سپرده شود. برگزاری کنگره های شهدا یک تکلیف است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها