خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به پاسخ مشروع ایران به تجاوزگری رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام یک آرزوی دیرینه بود که با شجاعت نیروهای مسلح ایران محقق شد و هیچ کشوری دیگر جرات تقابل با ایران را ندارد.
کد خبر: ۹۵۹۲۳۷۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول سرهنگ بهروز حکمت پور روز چهارشنبه در دیدار با فرماندهان یگان‌های ارتش در شهرستان دزفول شامل تیپ ۲۹۲ زرهی، پدافند هوایی و آماد و پشتیبانی جنوب غرب نزاجا به مناسبت روز ارتش افزود: اقدام اخیر ایران در مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی یک کار تیمی در مجموعه نیروهای مسلح و جبهه مقاومت بود.

وی با بیان اینکه هم افزایی و در خط نظام بودن در این عملیات خود را نشان داد، ادامه داد: این توانمندی در جمهوری اسلامی ایجاد شده که هم بتواند در مقابل حملات دشمن دفاع و هم با آنها مقابله کند البته این توانمندی یک شبه به دست نیامده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به اینکه هماهنگی کاملی بین مجموعه‌های نظامی و جبهه مقاومت ایجاد شده است، اظهارکرد: هیچ کشوری جرات تقابل با ایران را ندارد.

سرهنگ حکمت پور با تبریک روز ارتش از زحمات ارتشیان قدردانی کرد و گفت: ارتش همواره و در حوادث مختلف نظیر زلزله و سیل در کنار مردم بوده است.

وی با بیان اینکه امنیت کشور ناشی از زحمات همه نیروهای مسلح به ویژه پدافندی است، افزود: نیروهای مسلح از جمله پدافند در حالی که مردم سر راحت بر زمین می‌گذارند برای حفظ امنیت کشور تلاش می‌کنند.

سرهنگ حکمت پور با بیان اینکه فشار دفع حملات هوایی دشمن بر دوش نیروهای پدافندی است، گفت: این نیروها در روزهای اخیر متحمل بار روانی و رسانه‌ای زیادی در جریان تقابل ایران و رژیم منحوس صهیونیستی شدند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند، افزود: هر جا از ولایت فقیه تبعیت کردیم نتیجه گرفتیم در غیر این صورت موفقیتی حاصل نشده است.

حکمت پور اظهارکرد: انتظار می‌رود دستگاه‌ها برای رفع مشکلات اقتصادی نیز گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.

سرهنگ کیومرث رستمی فرمانده پدافند هوایی دزفول نیز در این دیدار گفت: وعده صادق ایران در پاسخ مشروع به تجاوزگری رژیم صهیونیستی در ۷۳ سال از عمر رژیم منحوس صهیونیستی رخ نداده بود.

وی با اشاره به وظیفه حساس پدافند هوایی در مجموعه نیروهای مسلح افزود: با وجود اینکه کشورهای زیادی در جریان این عملیات مقابل ایران ایستادند ولی پاسخ خوبی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی داده شد.

 

سرهنگ ستاد علی زنگنه فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول نیز اظهارکرد: ارتش، قبل از انقلاب، در بحبوحه دفاع مقدس و بعد از آن ولایتمداری و انقلابی بودن خود را ثابت کرده و در کنار سایر نیروهای مسلح شامل سپاه، بسیج و نیروی انتظامی ایستاده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران به موازات هم پای نظام ایستاده‌اند، افزود: ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در زمان پهلوی در ایران حضور داشتند ولی افرادی نظیر شهید سپهبد صیاد شیرازی در آن زمان هسته‌های مقاومت را در بدنه ارتش شکل دادند.

سرهنگ ستاد زنگنه اضافه کرد: این شهید از بدو انقلاب در کنار رهبر معظم انقلاب در شورای انقلاب و همچنین در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت.

عملیات وعده صادق ثابت کرد می‌توانیم متجاوزان را تنبیه کنیم

فرمانده آماد و پشتیبانی جنوب غرب نزاجا نیز در این دیدار با اشاره به شادی ملت ایران از پاسخ مشروع ایران به تجاوزگری رژیم صهیونیستی گفت: ایران اکنون در یک طرف و تمام کشورهای غربی در طرف دیگر هستند.

سرهنگ ستاد علی آفرین افزود: پاسخ مشروع ایران نشان داد تمام لایه‌های پدافندی کشورهای اروپایی و تهدیدهای آنها پوچ است.

فرمانده آمادو پشتیبانی جنوب غرب نزاجا با بیان اینکه عملیات وعده صادق ثابت کرد می‌توانیم متجاوزان را تنبیه کنیم، اظهارکرد: سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و همه نیروهای مسلح برای دفاع از خاک کشور در کنار هم هستند.

وی با بیان اینکه قدرت بازدارندگی ایران روز به روز در حال افزایش است، افزود: رهبر معظم انقلاب همه نیروهای مسلح را دور هم جمع کرده و این اتحاد باعث بازدارندگی در کشور شده است.

سرهنگ ستاد آفرین گفت: همانطور که نیروهای مسلح هماهنگ هستند امید است دستگاه‌های اجرایی نیز برای رفع مشکلات اقتصادی کشور هماهنگ باشند.

امام خمینی (ره) فروردین سال ۱۳۵۸ در حمایت از نیروهای ارتش روز ۲۹ فرورین را روز ارتش نامگذاری و در پیامی تاریخی اعلام کردند: "اکنون ارتش در خدمت ملت و اسلام است و ارتش اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها