خبرهای داغ:
استاندار اصفهان به مناسبت ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی با صدور پیامی، نقش آفرينی سازنده و مشاركت مؤثر و راهبردی اين نيروهای جان برکف را درخور تقدير و تكريم دانست.
کد خبر: ۹۵۹۲۲۸۷
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحيم ۲۹فروردين ماه روزی برای یادآوری ايثارگری ها، شجاعت ها و دلاورمردی های ارتش مكتبی جمهوری‌ اسلامی‌ ايران است.نيرویی سرافراز و برخواسته از متن جامعه كه در ساختاری منسجم و هم افزا با دیگر نیروهای مسلح حافظ امنیت همچون دژی مستحكم، بازوان دفاعی پرتوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و حافظان كيان و استقلال ميهن اسلامی هستند و با بهره مندی از توان نظامی بروز و ایمان والای نيروهای جان بركف خود، آماده پاسخگويی بهنگام، مقتدرانه و منكوب كننده به متجاوزين، زياده خواهان و هرگونه طمع ورزی دشمنان می‌باشند. ارتش جمهوری اسلامی ايران نيرويی معتقد، بصير، توانمند و دورانديش است كه در راه دفاع از عزت، اقتدار، امنيت و تماميت ارضی كشور در برابر انواع تهديدات از كارنامه ای درخشان برخوردار است. مرور عملكرد اين نيروی جان برکف پس از دوران دفاع مقدس، بر نقش آفرينی سازنده و مشاركت مؤثر و راهبردی آن در پيگيری و تحقق موفق تمامی مأموريت‌های محوله بالأخص در حوزه‌های دفاعي و رزمی، خودکفایی و سازندگی، محروميت زدايی و ياری رسانی در بحران های مختلف و ... درخور تقدير و تكريم است.
امروز جوانان رشيد و شجاع اين مرز و بوم در ارتش جمهوری اسلامی ايران با بهره‌مندی از سلاح دانش، تعهد، تخصص و خلاقيت توانسته‌اند با ابتكارات نوين در زمينه های راهبردی، توليد تجهيزات و تسليحات به روز و بازدارنده بر مبنای دكترين حفظ و ارتقای آمادگی و توانايی های دفاعی و خودکفایی سازمانی؛ دوشادوش ديگر همرزمان خود در نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران، تحت زعامت فرماندهی معظم كل قوا(مدظله العالی)، در مسير تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی و اعتلاء و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران افتخارات برجسته ای را محقق نمايند. با گراميداشت ياد و خاطره تمامی شهدای سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرارسيدن ۲۹فروردين ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ايران ونیروی زمینی را به ارتشيان غيور و خانواده های صبور و متعهد ايشان بويژه به فرماندهان و پرسنل جان بركف شاغل در استان هميشه سرافراز اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقيت روزافزون همگان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پيشبرد اهداف عالی كشور را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمايم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار