خبرهای داغ:
در پیام قدردانی مسئول بسیج هنرمندان سپاه عاشورا از هنرمندان و متولیان بزرگداشت هنر انقلاب آمده است

هنرمندان بسیجی برای اعتلای هنر ارزشی و انقلابی جهاد می کنند

تبریز- مسئول بسیج هنرمندان سپاه آذربایجان شرقی با صدور پیامی از هنرمندان و دست اندرکاران بزرگداشت هفته هنر انقلاب در استان قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۰۳۸
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن پیام حامد شب خیز آمده است؛

هر ایده، اندیشه و انقلابی که در قالب هنر نگنجد، ماندنی نخواهد بود.
«مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای»

هفته هنر انقلاب امسال حال و هوای متفاوتی با سال های گذشته داشت و با بهار قرآن و عید سعید فطر تقارن یافته بود که آخرین روزهای آن نیز با عملیات غرور آفرین «وعده صادق» سپاه پاسداران در پاسخ کوبنده به جنایت های اخیر رژیم کودک کش اسرائیل مصادف شد و قلب آزادیخواهان جهان را شاد کرد.

امسال در این هفته شاهد اجرای برنامه های متعددی در شهرستان های آذربایجان شرقی توسط کانون های بسیج هنرمندان شهرستان در سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی و آغاز هفته هنر و روز قشر بسیج هنرمندان بودیم.

برنامه هایی که به همت مدیران جهادی و ارزشی کانون های بسیج هنرمندان با کمترین امکانات موجود در شأن این هفته برگزار شد، مدیرانی که بدون ادعا و غریبانه در راه اعتلای هنر ارزشی و انقلابی و جریان سازی این مکتب در سطح شهرستان از هیچ کوششی دریغ نکردند.

به همین مناسبت بر خود وظیفه می دانم، ضمن آرزوی موفقیت هر چه بیشتر همه عزیزان و هنرمندان در راه اعتلای هنر متعهد مد نظر امامین انقلاب، از تلاش‌ها و زحمات مدیران توانمند، سخت کوش و جهادی بسیج هنرمندان که جهادگرانه وارد میدان شدند تشکر و قدردانی نمایم.

همچنین از هنرمندان و مدیران شهرستان بخصوص فرماندهان محترم سپاه نواحی نیز که کانون بسیج هنرمندان را مورد محبت قرار داده و از برنامه های هفته هنر انقلاب حمایت‌های مادی و معنوی انجام دادند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امید آن داریم تا مورد عنایات و توجه ویژه مدیران ارشد استان و شهرستان قرار گرفته و از حمایت‌های مادی و معنوی خود نسبت به این قشر فرهیخته جامعه دریغ ننمایند.

در پایان از زحمات و همکاری همه دست اندرکاران هفته هنر انقلاب و متولیان فرهنگ و هنر استان و شهرستان ها و دبیر هفته هنر انقلاب «حوزه هنری انقلاب اسلامی استان» کمال تشکر و امتنان را دارم و برای همه عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی و توفیق خدمت برای هنر متعهد این مرز و بوم را از پرودگار متعال خواستارم.
هرگاه توانستیم خورشید را انکار کنیم هنر را نیز فراموش خواهیم کرد.

حامد شب خیز
رئیس سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی

ارسال نظرات
آخرین اخبار