حضور ۱۵ شرکت دانش بنیان آذربایجان‌شرقی در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز و پتروشیمی

تبریز- رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی از حضور ۱۵ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۸۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفری‌راد از این رویداد به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعتی تجاری در حوزه تخصص ایران یاد و اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی بسیار مغتنم برای شرکت‌های فعال در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است تا شرکت‌های دانش‌بنیان دستاورد‌ها و محصولات خود را به نمایش بگذارند و بازدیدکنندگان و متخصصان این حوزه را به خود جلب کنند.

وی گفت: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توانند با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار‌ها و سمت و سوی رشد صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، فعالیت‌های و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند.

جعفری راد اضافه کرد: این رویداد، به عنوان یک پلتفرم ارتباطی بین تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان، مصرف‌کنندگان و متخصصان این صنعت عمل می‌کند و فرصتی فراهم می‌کند تا تجربیات و دانش فنی به اشتراک گذاشته شود و راهکار‌های بهبود و توسعه صنعتی مورد بررسی قرار گیرد.

 محل دائمی برگزاری این نمایشگاه، نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است. زمان برگزاری آن از ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ الی ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار