جامعه علمی و نخبگانی استان خراسان رضوی، طی بیانیه ای از عملیات گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۵۹۱۹۹۸
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، متن بیانیه جامعه علمی و نخبگانی استان خراسان رضوی به شرح زیر است؛

متن بیانیه بدین شرح است:

   "بسم الله قاصم الجبارین" 

شما (ای اهل ایمان) با آن کافران به قتال و کارزار برخیزید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و خوار گرداند و شما را بر آنها منصور و غالب نماید و دلهای (پر درد و غم) گروهی اهل ایمان را (به فتح و ظفر بر کافران) شفا بخشد."آیه ۱۴ سوره مبارکه توبه"

حضور بی‌نظیر اقشار مختلف ملت ایران بلاخص نخبگان و فرهیختگان علمی در راهپیمایی دشمن شکن و استکبار ستیز روز جهانی قدس همراه با تشییع باشکوه پیکر مطهر و پاک شهدای حمله ترویستی رژیم جعلی صهیونیسم، شگفتی دوست و دشمن را برانگیخت که این خود، اولین گام بزرگ در انتقام از تروریست‌های کودک‌کش صهیونیسم بود و نشان داد که سیل عظیم و غرق‌کننده صهیونیسم در خاورمیانه و جهان، با خروش و موجی بزرگ آغاز شده است.

همانا دشمنان باید بدانند هر اقدامی علیه این ملت و این مرز و بوم، با پاسخ کوبنده ی شاگردان تهرانی مقدم ها مواجه می گردد.

رژیم نامشروع صهیونیست طی سالهای اخیر بدنبال اخلال در مسیر پیشرفت های علمی، موشکی، هسته ای، پهپادی و... کشور بود اما "وعده صادق" مدافعان حریم امامت و ولایت، نشان داد هرگونه تجاوز و اشتباهی از سوی دشمنان بالاخص آمریکا و اسرائیل جنایتکار، با صدها و هزاران فروند موشک و پهپاد فرزندان نخبه ی این مرز و بوم پاسخ داده خواهد شد تا درس عبرتی برای همه متجاوزانی باشد که خواب‌های بیهوده و آلوده برای جمهوری اسلامی ایران می بینند.

امروز جامعه علمی و نخبگانی استان خراسان رضوی، ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا و امام شهیدان، مراتب قدردانی و حمایت خود را از عملیات گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ستاد کل نیروهای مسلح، اعلام می دارد.

بی شک این عملیات، مرهون هدایت‌ها و حمایت‌های بی‌دریغ ولی امر مسلمین جهان از عرصه عرصه علم و فناوری است که اینچنین اقتدار جمهوری اسلامی را در سطح منطقه و جهان به نمایش می گذارد.

امید آنست درسایه ی الطاف الهی، تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی)، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر نخبگان، پژوهشگران و مبتکران خلاقی باشیم که در راستای دستیابی به مرجعیت علمی گام برمی دارند.

"ان شاء الله"

        <<نصر من الله و فتح قریب>>

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار