وصیت‌نامه شهید «علی حاجیان»؛

راه و رسم شهدا را فراموش نکنید

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی حاجیان» آمده است: عزیزانم هر قطره خون شهیدی که به زمین می‌ریزد مسئولیت ما بیشتر می‌شود و ما باید پاسدار خون آن شهید باشیم و ندایش را به گوش جهانیان برسانیم نه این که خود اسلام را فراموش کنیم، جواب خدا را چه می‌دهید؟ جواب خون این شهیدان و شهیدزاده‌ها را چه می‌دهید؟
کد خبر: ۹۵۹۱۴۸۶
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید «علی حاجیان» در سال 1349 در روستای کرهرود دیده به جهان گشود. وی در سال 1357 در حالی که سن او هشت سال بیشتر نبود، با علاقه و شور و هیجان وصف ناپذیری در تظاهرات به طور مداوم شرکت می‌کرد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی‌ همچون دیگر جوانان و نوجوانان در سنگر مساجد، دفاع از ارزش‌های انقلابی را به عهده گرفت. شهید در خانواده نیز یک الگو و نمونه کامل بود. به طوری که یک نوجوان بسیجی تربیت شده در دانشگاه جبهه و جنگ بوده است. او از سال 1364 به عنوان بسیجی به جبهه اعزام شد و پس از چند مرحله حضور در مناطق عملیاتی در 24 فروردین ماه سال 1365 در عملیات والفجر 8 در مقر انرژی اتمی‌ در منطقه دارخوئین به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به آرزوی دیرینه خویش رسید.

پیامش برای ملت شهیدپرور و مسئولین که بارها عنوان کرده بود، این بود که از همگی خواست که تا آخرین نفر و نفس جهت تحقیق آرمان‌های سازنده اسلام و بر افراشتن پرچم توحید در سراسر عالم، وحدت خود را حفظ کرده و مبارزه با کفار را تا آخرین مرحله ادامه داده و با پیروی از دستورات پیامبر گونه امام(قدس سره شریف) عزیزمان به مبارزه ادامه داده و شعار «ما اهل کوفه نیستیم امام(قدس سره شریف) تنها بماند». دائم در زبانش بود و به حق این راه را تا آخر ادامه داد. پیامش مقاومت در مقابل مصائب و سختی‌ها در گوش‌ها طنین‌انداز است. 

فرازی از وصیت‌نامه شهید: 

عزیزانم هر قطره خون شهیدی که به زمین می‌ریزد مسئولیت ما بیشتر می‌شود و ما باید پاسدار خون آن شهید باشیم و ندایش را به گوش جهانیان برسانیم نه این که خود اسلام را فراموش کنیم، جواب خدا را چه می‌دهید؟ جواب خون این شهیدان و شهیدزاده‌ها را چه می‌دهید؟ فکر کنید هدف این شهدا چه بوده است؟ خواهرم و برادرم عزیزانم با شمایم شما این حرف‌های من را به عنوان یک برادر کوچکتر به عنوان پیام خون یک شهید بپذیرید عزیزان مبادا این‌ها را فراموش کنید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار