خبرهای داغ:

رشد اقتصادی و ارتقای بهره‌وری مهمترین اهداف آذربایجان شرقی در سال 1403

تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، برنامه‌محوری، رشد اقتصادی و ارتقای بهره‌وری را مهمترین اهداف استان در سال 1403 عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۹۱۳۹۵
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حیدر فتح‌زاده پیش از ظهر امروز در دیداری صمیمی با همکاران سازمان به مناسبت عید فطر اظهار کرد: روز 23 مرداد 1402 بنده به سمت سرپرست سازمان منصوب شدم و از آن زمان تمام سعیمان این بود که محیطی آرام و بدون استرس را برای همکاران جهت پیشبرد اهداف سازمان بوجود آوریم.

وی افزود: با رایزنی‌هایی که با استاندار محترم داشتیم مقرر شد برنامه راهبردی و عملیاتی توسعه آذربایجان شرقی را تدوین و اهداف استان را بر اساس این برنامه پیش بریم که تعداد 20 نفر از همکاران سازمان به طور مستقیم در تهیه و تنظیم این برنامه نقش داشتند تا در حداقل زمان ممکن این گزارش را به پیوست برنامه‌های آمایش سرزمین تهیه کنیم.

فتح‌زاده اضافه کرد: برنامه‌ای در ارتباط با ساماندهی و توسعه پهنه ارس و برنامه عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در ارتباط با شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌هایی هستند که در دست تدوین داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، برنامه‌محوری، رشد اقتصادی و ارتقای بهره‌وری را مهمترین اهداف استان در سال 1403 خواند و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از اردیبهشت تا اسفند جاری باید پروژه های عمرانی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد را تعیین تکلیف و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی تاکید کرد: هدف ما این است جایگاه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را هم در نظام برنامه‌ریزی و هم در حوزه تصمیم‌سازی و تصمیم گیری‌های توسعه‌ای ارتقا دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار