خبرهای داغ:
پیام تقدیر سردار رفیعی آتانی و حجت الاسلام یوسفی از حضور امنیت آفرین بسیجیان در مراسمات استان قزوین؛
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پیامی، از حضور بسیجیان در امنیت آفرینی مراسمات استان قزوین تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۵۹۱۲۲۹
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پیامی، از حضور بسیجیان در امنیت آفرینی مراسمات استان قزوین تقدیر کردند. در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی قدس سره: "بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده اند.

باتوجه به نقشه های شوم دشمن خبیث استکباری و ازناب نامشروعش برای ایران اسلامی و مردم شریف و متدین کشورمان، خنثی سازی و مقابله هوشمندانه با آن مطالبه‌ مقام معظم رهبری از دستگاه‌های امنیتی و متولیان امر است. در این راستا فرزندان بسیجی حضرت آقا در استان قزوین همچون همیشه به میدان آمدند و خوش درخشیدند و برگ زرین دیگری به دفتر افتخاراتشان افزودند.

به این بهانه از همه بسیجیان عزیز استان قزوین که در ماموریت‌های ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس، شب‌های قدر، تشییع جنازه شهیدان عزیز گمنام و تشییع شهید راه قدس شهید علی آقابابایی، امنیت مراسمات را بدون هيچ عیب و نقصی برقرار نمودند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

بسیجیان عزیز؛

اینجانبان، در طول سالیانی که در سپاه خدمت می‌کنیم بارها در مواقع متفاوت میدان داری شما بسیجیان عزیز را در حوادث گوناگون با چشمان خود دیده ایم و با تمام وجود در مقابل شما سر تعظیم و تکریم فرود می آوریم و دست و بازوی شما را می بوسیم.

در ناآرامی‌های چند سال گذشته به ویژه در سال ۹۶ و در سال ۱۴۰۱ دیدیم که در کنار مردم برای آرامش مردم، خود را در معرض تهاجمات فریب خوردگان قرار دادید، تا نامحرمان و نااهلان جبهه نفاق که با چاقو و قمه و دشنه علیه مردم به میدان آمده بودند؛ به جسم کسی از مردم مومن قزوین آسیب نزنند.

اوج این فداکاری شما را در فتنه آمریکای و اسرائیلی ۱۴۰۱ دیدیم که جسمتان آسیب دید و خود را در معرض آسیب دیدن قرار دادید تا جسمی آسیب نبیند. در لحظات گمنامی، شما را دیدیم که در نیمه‌های شب با گشت رضویون کوچه و پس کوچه‌های شهر را آرام کردید و در ساعاتی که مردم عزیز در خواب بودند، شما بیدار بودید تا آنانی که نیمه‌های شب در کوچه‌ها و پس کوچه‌های شهر پرسه می‌زدند و دیوار شهر را با رنگی غیر از دیانت می نوشتند، نتوانند ذره ای ناامنی در شهر ایجاد کنند.

دل های مطمئن شما به قدرت خدا، فتنه آنهایی که نیمه‌های شب در کوچه پس کوچه‌ها پرسه زدند تا آرامش را از خانواده‌های ما بگیرند، تا مسافری که در این شهر عبور می‌کند، یا ماشینی که در خلوت شب راهی خانه‌اش می‌شود را مورد تعرض قرار دهند، را در نطفه خفه کرد و چشمان بیدار شما، پاسدار امنیت مردم شهر شد، بیدارتر از آنی که حتی در محاسبه عده‌ای بگنجد.

لیست بلند بالای فداکاری شما در این ایام، لیست بلند مجاهدت مجاهدان بزرگی است که برای عزت و اقتدار این ملت حماسه خلق کردند و بهانه تقریر این تقدیر، از لحظه لحظه های مقدستان می باشد که فقط بر اساس تکلیفی است که بر دوش خود احساس کردیم تا از شما و فداکاری شما بگوییم و مردم عزیزمان فرزندان فداکارشان را در لیست دعاهای خود قرار دهند همچنان که مردم عزیزمان قدردان شما بوده و هستند.

بسیجیان عزیز؛

در چنین روزهایی عده‌ای به زبان از شما تقدیر کردند، عده‌ای با قلم از رشادت شما نوشتند و در بیان و قلم عده‌ای هم نیامدید، اما فارغ از همه این مباحث مقام شما نزد خداوند متعال با مدال مجاهدت محفوظ است. اجر مجاهدت شما را جز خداوند متعال کس دیگری نمی‌تواند بدهد. به تعبیر امام روشن ضمیرمان، وقتی که سخن از اجر مجاهدان می‌شود قلمِ مثل منی می شکند و زبان مثل منی قاصر است.

بسیجیان عزیز؛

وقتی قلم و زبان امام بسیجیان قاصر است، چگونه می شود واژه ها را به تسخیر در آورده و کلمات و جملات را تنظیم کنیم و از مقام مجاهدت شما تجلیل کنیم!
ما قدردان زحمات همه شما بسیجیان عزیز هستیم. بسیجیان عزیز در کنار مردم و مردم عزیز در دریای ذخیره بسیجیان عزیز، منتظران ظهور حضرت ولایت عظما هستند تا انشاالله ببینند پرچم پر افتخار انقلاب بزرگشان با دست رهبری حکیم و فرزانه انقلاب به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تقدیم گردد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین

علی یوسفی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه والشریف استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار