خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مغیثی:

یکی از پیام‌های عید فطر وحدت و همدلی است

همدان-امام جمعه نهاوند یکی از پیام‌های عید فطر را وحدت و همدلی دانست و گفت: یکی از پیام‌های اعیاد و به ویژه عید فطر وحدت و همدلی مسلمانان است که در سراسر کشورها این وحدت به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۱۰۴۵
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در شهرستان نهاوند اظهار کرد: ماه رمضان، ماه رحمت و ماه بخشش گناهان است، ماهی که برکات فراوانی داشت و آنان که این ماه را درک کردند از برکات آن بهره بردند و در زندگیشان استفاده کردند.

وی افزود: اثرات این ماه باید بعد از ماه مبارک در زندگی‌ها جاری باشد و باید تلاش شود که آموزه‌های این ماه مبارک در همه ایام سال حفظ شود.

امام جمعه نهاوند گفت: عید فطر عید بندگی است، عید کسانی که یک ماه مناجات و روزه‌داری و عبادت کردند و به درگاه خدا استغاثه و استغفار کردند، امروز مزد یک ماه عبادت و بندگیشان را از خداوند متعال می‌گیرند و کسانی که غفلت کردند و نتوانستند از فیوضات این ماه مبارک استفاده کنند امروز حسرت می‌خورند.

وی یکی از پیام‌های عید فطر را وحدت و همدلی دانست و بیان کرد: یکی از پیام‌های اعیاد و به ویژه عید فطر وحدت و همدلی مسلمانان است که در سراسر کشورها این وحدت به نمایش گذاشته می‌شود.

مغیثی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی امام‌ خمینی(ره) چه در دوران نهضت اسلامی و چه در زمان تشکیل جمهوری اسلامی، ایجاد و حفظ وحدت و انسجام در سطح ملی و نیز در جهان اسلام بود که بحمدالله این وحدت همه‌گیر شده است.

وی با اشاره به اهمیت روز قدس و جنایات وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم غژه و فلسطین اظهار کرد: با همه تلاش دشمن برای فراموشی فلسطین اما مسئله قدس موضوع اول جهان اسلام است.

امام جمعه نهاوند عنوان کرد: روز قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که امسال باشکوه خاص و با حضور پرشور مردم در سراسر کشور برگزار شد و نشان‌دهنده پشتیبانی آن‌ها از آرمان قدس شریف است و تا آزادی این سرزمین مقدس از دست صهیونیست‌های خبیث ادامه خواهد داشت و به یاری خدا پیروزی نهایی برای مظلومان و مردم فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار