زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به اینکه خداوند به دنبال عارف شاکر و عبد مخلص بودن بندگان است ،ادامه داد:پروردگار این زمینه را در شرایط مختلف مهیا می کند که ماه مبارک رمضان بخصوص شب های قدر و عیدفطر مظهر بندگی و عبودیت خالصانه است .
کد خبر: ۹۵۹۰۹۷۸
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۷

عیدفطر مظهر بندگی و عبودیت خالصانه است

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن تبریک فرارسیدن عید رحمت و بندگی بابیان اینکه عید فطر و عید قربان دو عید بسیار مهم و بزرگ برای مسلمانان هستند و در این روزها مسلمانان سراسر جهان به شادی و سرور می پردازند،اظهار کرد: روزه گرفتن در این روزها حرام است چرا که خداوند متعال دوست دارد در این ایام مومنان در شادی باشند و ادعیه و احادیث مختلف نیز خود گواه بر این موضوع است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از این دعاها دعای قنوت روز عید فطر و قربان است،تصریح کرد:در این دعا خدا را به جلال و عظمتش یاد کرده و از خداوند بخشش می طلبیم و میخواهیم هرچه خوبی است به مومنین عطا کرده و بدی ها را از جامعه برچیند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با بیان اینکه یکی از دروازه های ورود به ساحت مقدس حضرت باری تعالی و جایگاه قرب معنوی خداوند متعال این ایام مبارک است،افزود:خداوند متعال بستری ایجاد میکند تا مومنین به ندای پروردگار لبیک گفته و ارتباط ویژه ای برقرار کنند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه خداوند به دنبال عارف شاکر و عبد مخلص بودن بندگان است ،ادامه داد:پروردگار این زمینه را در شرایط مختلف مهیا می کند که ماه مبارک رمضان بخصوص شب های قدر و عیدفطر مظهر بندگی و عبودیت خالصانه است .

 

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه نهادینه کردن خوبی ها،دوری از رذایل اخلاقی،افزایش همدلی در جامعه، توبه و ترک گناه از ثمرات و ویژگی های ماه مبارک رمضان است،اذعان کرد:خداوند در ماه رمضان شیطان را به غل و زنجیر می کشد و انسان نباید اجازه دهد بعد از این ماه پر خیر و برکت غفلت در بیان،فکر،اندیشه و وجود انسان رخنه کند.

 

وی در پایان یادآور شد:امیدواریم اندوخته و ثمره ماه مبارک رمضان سرمایه خیری برای دنیا و آخرت باشد.

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار