تیم کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان قهرمان مسابقات شش جانبه فوتسال فرزندان شاهد و ایثارگر جام قدس در زاهدان شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۸۴۷
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم اختتامیه مسابقات شش جانبه فوتسال فرزندان شاهد و ایثارگر با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش، معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان، امشب در موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی مجتمع ایثار زاهدان برگزار شد.

رئیس اداره ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان وبلوچستان هدف از برگزاری این مسابقات را شور و نشاط بین جامعه هدف و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه بیان کرد.

محمد شهرکی در ادامه افزود: در این مسابقات شش جانبه یک تیم از جانبازان، دو تیم از فرزندان شهدا، یک تیم از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه جامع علمی کاربردی و دیوان محاسبات از ۱۵ لغایت ۲۰ فروردین ماه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شهرکی خاطر نشان کرد: در فینال تیم ب فرزندان شهدا و تیم کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باهم به رقابت پرداختند و تیم کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان قهرمان، تیم ب فرزندان شهدا و تیم کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی به ترتیب دوم و سوم شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار