خبرهای داغ:
سرهنگ محرمی:

مدیریت افکار عمومی در جبهه مقاومت موفق بوده است

همدان-معاون سیاسی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان مدیریت افکار عمومی در جبهه مقاومت را موفق دانست و گفت: دلیل موفقیت مدیریت افکار عمومی در این زمینه، حضور میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه‌های نبرد بود.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۶۳
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مسلم محرمی در نشست بصیرتی کارکنان سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به مؤلفه‌های حکومت اظهار کرد: هر حکومت دارای مؤلفه‌هایی است که از جمله آن می‌توان به حاکم، سرزمین و مردم اشاره کرد.

وی مهمترین مؤلفه در حکومت اسلامی را مردم دانست و بیان کرد: اگر مردم همراه باشند حکومت شکل می‌گیرد و اگر همراهی نکنند حکومت شکل نخواهد گرفت که نمونه تاریخی آن در زمان، حضرت علی (ع) مشاهده می‌شود.

معاون سیاسی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: آنچه که ایران به جبهه مقاومت مشورت داده باعث عظمتی شد که امروز آن را در غزه مشاهده می‌کنیم و آن، «باور» بود.

وی در ادامه مدیریت افکار عمومی و تبلیغات رسانه‌ای را در کشور ما نامطلوب عنوان کرد و گفت: ایران جز ۷ کشور سازنده واکسن کرونا بود به طوری که امروز در کشور ما کرونا وجود ندارد اما هنوز در کشور آمریکا کرونا قربانی می‌گیرد و این موضوع نشانگر برتری واکسن ایرانی نسبت به نمونه‌های خارجی آن است اما به خوبی اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

محرمی مدیریت افکار عمومی در جبهه مقاومت را موفق دانست و گفت: دلیل موفقیت مدیریت افکار عمومی در این زمینه، حضور میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه‌های نبرد بود.

وی گفت: دشمنان ما در زمینه مدیریت افکار عمومی بسیار خوب عمل می‌کنند به عنوان مثال اسرائیل که مدعی است چهارمین ارتش برتر دنیا را در اختیار دارد هنوز نتوانسته بعد از گذشت ۶ ماه در جنگ با کشور کوچکی همچون غزه موفق باشد و به دلیل مدیریت افکار عمومی در آنجا هیچ اعتراضات مردمی به این موضوع انجام نشده است.

معاون سیاسی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: دشمنان ما برای کارهای رسانه‌ای و عملیات روانی ارزش قائل هستند و در راستای پیشبرد اهدافشان از آن استفاده می‌کنند به طوری که ۲۷۰ شبکه ماهواره‌ای شبانه روز علیه ایران فعالیت دارد.

وی ایران را رقیب کشور آمریکا در عرصه فرهنگی دانست و افزود: هزینه کردن میلیاردها دلار در هالیوود توسط آمریکا تنها با هدف مدیریت تضعیف بنیان فرهنگی در بین کشور ما اتفاق می‌افتد به طوری که آنها همواره علیه ایران سیاه‌نمایی می‌کنند و در مقابل کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس را زیبا جلوه می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار